نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 10:42

دبیر مجمع اسلامی دانشجویان: در صورت فعال شدن مکانیسم ماشه، پاسخ ایران پشیمان کننده خواهد بود

دبیر اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: در صورت فعال شدن مکانسیم ماشه جمهوری اسلامی ایران نیز دسترسی بازرسان آژانس به مراکز هسته‌ای را قطع می کند و غرب باید هزینه این اقدامات را بپردازند.

محمد مهدی نوینی فرد دبیر کل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: اگر کشورهای اروپایی و آمریکامکانیسم ماشه را فعال کنند، واکنش جمهوری اسلامی ایران جدی و قاطع خواهد بود.

وی افزود: در صورت فعال شدن مکانسیم ماشه جمهوری اسلامی ایران نیز دسترسی بازرسان آژانس به مراکز هسته‌ای را قطع می کند و غرب باید هزینه این اقدامات را بپردازند.

این فعال دانشجویی با اشاره به گزینه های روی میز ایران برای مقابله با اقدامات احتمالی اروپا، گفت: اگر مکانیسم ماشه را فعال کنند، جمهوری اسلامی ایران نیز گزینه‌های روی میز زیادی برای مقابله با این اقدام غربی‌ها دارد و پاسخ پشیمان‌کننده‌ای را به آنها خواهد داد.

دبیر کل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در پایان گفت: جمهوری اسلامی بر سر منافع خود با کسی تعارف ندارد و پاسخ ایران به هر گونه تهدیدی دندان شکن خواهد بود. 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1053750

مهمترین اخبار ایران و جهان: