نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 15:38

عفو و بخششی برای عاملان مسمومیت سریالی دانش آموزان در کار نیست

پردیس- امام جمعه پردیس گفت: برای عاملان مسمومیت سریالی دانش آموزان عفوی در کار نخواهد بود، بلکه به اشد مجازات محکوم خواهند شد تا عبرتی برای دیگران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس اظهار داشت: شکستن احساس امنیت در جامعه، اتهام انتقام جمهوری اسلامی از دختران، تهمت‌پراکنی علیه دین و دینداران جنگ از اهداف جنگ ترکیبی دشمن در ایستگاه اتهام سازی جدید است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: دشمنان در موضوع مسمومیت دختران به دنبال تعطیلی مدارس، توقف رشد علمی و تحصیلی فرزندان ایران به ویژه دختران بودند، باید با این پدیده مسئولانه و حکیمانه و قاطعانه برخورد شود و دیگر عفوی در کار نخواهد بود، بلکه به اشد مجازات محکوم خواهند شد تا عبرتی برای دیگران باشد.

امام جمعه پردیس افزود: مردم در آخر سال منتهی به عید نوروز و ماه مبارک رمضان قطعاً نیاز به خریدهایی دارند لذا از مسئولین شهرستان تقاضا داریم که هم نظارت بر بازار را قوی‌تر و گسترده‌تر کنند و هم کالاهای مورد نیاز و ضروری مردم را با قیمت‌های مناسب در اختیار مردم بگذارند.

وی در خصوص مشکل ساکنان مسکن مهر پردیس نیز گفت: ساکنین و ثبت نام کنندگان مسکن مهر پردیس هنوز چشم انتظار حضور وزیر راه و شهر سازی هستند تا با حضور خود در مسکن مهر پردیس، مشکلات و کمبودها و وضعیت فازها را پس از یک دهه ملاحظه و مشکل مهر نشینان را برطرف کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084606

مهمترین اخبار ایران و جهان: