نیوز سیتی!
26 بهمن 1401 - 18:49

نماینده ولی فقیه در کردستان: اعتقاد قاطبه ماموستاها فراجناحی و فرامرزی بودن انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از موضوعات مهم این است که اغلب ماموستاها معتقدند این است که انقلاب اسلامی مختص یک جناح، گروه و یا مذهب خاصی نبوده و متعلق به تمامی مستضعفان است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی با موضوع تقریب مذاهب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار کرد: استان کردستان تعداد پنج هزارو ۴۰۰ شهید انصار را فدای ایران اسلامی کرده که بخشی از این عزیزان از روحانیون و ماموستاها بوده که مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: همچنین این استان ۲۳ هزار شهید مهاجر دارد که از مکان‌های مختلف کشور برای مبارزه با اشرار، تجزیه طلبان و جنگ تحمیلی به کردستان آمده و شهید شدند.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در وحدت این است که در کشور ایران اسلامی وحدت خوبی بین شیعه و سنی وجود دارد و باید تلاش کنیم تا این وحدت تقویت و حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی سبب تقویت و تثبیت وحدت بین مسلمانان شده است.

پورذهی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم که اغلب ماموستاها نیز معتقدند این است که انقلاب اسلامی مختص یک جناح، گروه و یا مذهب خاصی نبوده و متعلق به تمامی مستضعفان است.

وی بیان کرد: وحدت یک امر راهبردی بوده و در حفظ و تقویت آن نباید افراد نسبت به یکدیگر تنگ نظرانه رفتار کرده، نگاه برادرانه به یکدیگر داشته، دلسوزانه و خیرخواهانه باشد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1039506

مهمترین اخبار ایران و جهان: