نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 12:50

افزایش 23 درصدی پذیرش در دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال پذیرش دانشجو در این دانشگاه نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

غلامرضا آقابابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به اعلام نتایج پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ در پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور، میزان پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان افزایشی بوده که نشان از استقبال مطلوب از این دانشگاه است.  

آقابابایی افزود: پذیرفته‌شدگان می‌توانند جهت ثبت‌نام و انتخاب واحد از روز یکشنبه ۱۶ بهمن تا ساعت ۲۴ و روز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه جهت ثبت‌نام و انتخاب واحد به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا به آدرس www.edu.uast.ac.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک به صورت غیرحضوری اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ادامه داد: متقاضیان پس از انجام مراحل بالا می‌توانند با در دست داشتن اصل مدارک به مرکز آموزشی که در آن قبول شده‌اند، مراجعه کنند.

آقابابایی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۹۴۱ دانشجو (بدون احتساب ورودی‌های جدید) در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، بیان کرد: در پذیرش بهمن‌ماه سال جاری، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در ۶۹ کد رشته‌محل کاردانی، ۶۳ کد رشته‌محل کارشناسی و ۸ مرکز آموزش علمی کاربردی، دانشجو پذیرفته است.
 
وی خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگان در مقطع کاردانی حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه سال جاری از مقطع متوسطه و پذیرفته‌شدگان در مقطع کارشناسی حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از مقطع کاردانی باید فارغ‌التحصیل شده باشند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1022350

مهمترین اخبار ایران و جهان: