نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 18:24

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از مرکز اسناد کتابخانه ملی بازدید کردند

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در جریان بازدید خود از مرکز نگهداری اسناد کتابخانه ملی ایران از نزدیک در جریان کار و همچنین مشکلات این مرکز قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه هفدهم بهمن ماه از مرکز نگهداری اسناد و کتابخانه ملی ایران بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات این مرکز قرار گرفتند.

زهره سادات لاجوردی عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن اعلام این خبر، افزود: در جریان این بازدید اعضای کمیسیون در جریان این بازدید اعضای کمیسیون گزارش‌های مسئولان این مرکز در باره مشکلات‌شان را استماع و از نزدیک در جریان کار و مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: عمده مشکلات مرکز نگهداری اسناد کتابخانه ملی ایران در حوزه مسائل مالی بود که از جمله آن می‌توان به مشکلات مالی در حوزه اطفاء حریق تأمین منابع و کتب و قفسه برای برای نگهداری کتب در مخزن کتابخانه و دیگر حوزه‌ها همچون راه‌اندازی سامانه بایگانی اشاره کرد.

عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: بنا بود امروز از کتابخانه ملی نیز بازدید داشته باشیم که به دلیل طولانی شدن زمان بازدید از مرکز نگهداری اسناد، بازدید از بخش‌های دیگر کتابخانه ملی به زمان دیگری موکول شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1023106

مهمترین اخبار ایران و جهان: