نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 12:35

آخرین گروه راهیان نور دانش‌آموزی استان بوشهر اعزام شدند

بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آخرین گروه راهیان نور دانش‌آموزی استان بوشهر اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی صبح یکشنبه در آیین بدرقه آخرین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار داشت: استقبال گسترده دانش‌آموزان از راهیان نور یکی از مهمترین زیباترین جلوه‌های این برنامه است.

وی با اشاره به اعزام آخرین گروه به راهیان نور سفر اضافه کرد: برنامه راهیان نور دانش‌آموزی استان بوشهر در سال تحصیلی جاری با اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز دختر شهرستان‌های گناوه و دیلم به پایان رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: سفر تربیتی راهیان نور امسال در ۲ مرحله آبان با اعزام دانش‌آموزان پسر و ماه بهمن با مشارکت دانش‌آموزان دختر اجرا شد و هفت هزار دانش‌آموز دختر و پسر بیش از ۵۰۰ مدرسه سراسر استان بوشهر، به سفر تربیتی راهیان نور اعزام شده‌اند.

وی افزود: دانش‌آموزان در این سفر سه روزه با استقرار در اردوگاه حضرت فاطمه زهرا (س) سپاه امام صادق علیه‌السلام در منطقه مارد، با همراهی راویان از مناطق عملیاتی جبهه جنوب بازدید کرده‌اند.

موحدی عنوان کرد: این سفرها با حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و همکاری صادقانه مجموعه سپاه امام صادق علیه‌السلام به ویژه فرماندهی تلاشگر این مجموعه انقلابی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه استقبال گسترده دانش‌آموزان از این سفر معنوی، از زیبایی‌های آموزش و پرورش است ادامه داد: استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌ها به حدی بود که امکان حضور همه دانش‌آموزان در این سفر فراهم نشد که این مهم بار مسئولیت ما را برای آینده سنگین‌تر کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044250

مهمترین اخبار ایران و جهان: