نیوز سیتی!
17 اسفند 1401 - 22:31

پایگاه‌های کمیته امداد منطقه یک یاسوج آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت : ۲۰ پایگاه کمیته امداد منطقه یک آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مصیب حیدری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۰ پایگاه ثابت و سیار کمک‌های مردمی را در روز پنج شنبه ۱۸ اسفند جمع‌آوری می‌‌کنند،گفت: پایگاه مرکزی کمیته امداد منطقه یک یاسوج واقع در چهارراه طالقانی سبزی فروشان قدیم نبش اداره کل دامپزشکی دایر است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج افزود: این پایگاه‌ها فردا پنجشنبه ۱۸ اسفند همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۷ عصرپذیرای حضور مدیران وکارکنان ادارات،خیرین نیکوکاران و اصحاب رسانه است تا کمک های خود را به طرق مختلف به ایتام و نیازمندان اهدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اداره تعداد۷ هزارو ۷۷۲ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار نفر را حمایت می‌کند که از این تعداد بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ خانوار ماهیانه بیش از ۴ میلیارد تومان معیشت بگیر هستند.

حیدری با بیان اینکه تعداد ۷۴۰ نفر یتیم و فرزند محسنین ( فرزند محسنین کسانی هستند که دارای سرپرست هستند وسرپرست آنان یا دارای بیماری و یا از کار افتاده هستند) تحت حمایت هستند، عنوان کرد: در سال جاری خیرین و نیکوکاران بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به این فرزندان مساعدت کردند که بخشی به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شد.

 وی یادآور شد: تعداد ۲۲۰۰ دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند که در سال جاری قریب به ۶۰۰ میلیون تومان در قالب شهریه دانشجویی و کمک هزینه تحصیلی به آن ها مساعدت شده است.

وی یادآور شد: سرفصل‌های کاری این نهاد بسیار زیاد و خدمات ارزشمندی در سال جاری ارائه شده از جمله بیش از ۶۰۰ طرح اشتغالزایی ۱۰۰ میلیون تومانی، توزیع بیش از ۳۰۰ قلم کالای لوازم خانگی از جمله یخچال، کولر، بخاری، آبگرمکن، بیش از یکصد و ۷۰ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شده است.

 رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از خیرین‌،نیکوکاران اصحاب رسانه و  تمامی کسانی که با این نهاد همکاری نزدیک دارند گفت:  فردا در پایگاه مرکزی مرکز استان آماده دریافت کمک های خیرین و نیکوکاران هستیم.

وی با بیان اینکه شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷ آماده جمع‌آوری و مساعدت مردم به ایتام و نیازمندان است، گفت: حتی با مبلغی ناچیز و اندک می‌توانیم کمک بزرگی در کنار سایر کمک‌ها باشیم .

حیدری خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه انتظار داریم که در این جشن نیز با اطلاع رسانی گسترده سهم عیدی خود را در این ایام نوروز به مستمندان اهدا کنند شاید بواسطه درج یک خبر واطلاعیه بانی خیر شوند وخود را در این امر خیر شریک کنندویقینا این بهترین باقیات وصالحات است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1082094

مهمترین اخبار ایران و جهان: