نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 20:33

موضع‌گیری خواهران مطالبه‌گر نسبت به هنجارشکنی یک پزشک در آمل

جمعی از خواهران مطالبه‌گر عفاف و حجاب از موضع‌گیری محکم و به‌موقع نماینده ولی فقیه در مازندران تشکر کردند و نسبت به اتفاقات مراسم تقدیر از پزشک هنجارشکن واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، جمعی از خواهران مطالبه‌گر عفاف و حجاب از موضع‌گیری محکم و به‌موقع نماینده ولی فقیه در مازندران تشکر کردند و نسبت به اتفاقات مراسم تقدیر از پزشک هنجارشکن واکنش نشان دادند.

جمعی از خواهران مطالبه‌گر عفاف و حجاب استان مازندران با آیت‌الله محمدی لائینی دیدار و از مواضع صریح، محکم و به موقع وی نسبت به اتفاقات رخ داده در مراسم تقدیر از پزشک هنجارشکن تشکر کرده و خواستار پیگیری جدی این مسئله و مجازات بازدارنده فرد خاطی و مسوولان حاضر در آن برنامه شدند.

در این دیدار آیت‌الله محمدی لائینی باتشکر از دغدغه‌مندی بانوان مطالبه گر گفت: این جسارت و هتک حرمت نسبت به امر حجاب از سوی این پزشک و بدتر از آن بی تفاوتی مسوولان حاضر در آن مراسم موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد  و به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و البته برخوردهای لازم قانونی در این خصوص صورت گرفته و می‌گیرد.

وی با تاکید بر لزوم مطالبه‌گری گروه‌های مردمی و خانواده‌های شهدا افزود: باید گروه‌های مطالبه‌گر و مردمی و خانواده‌های شهدا نسبت به این مسائل در کنار امر به معروف و نهی از منکر مسوولان واکنش مناسب نشان داده که الحمدلله در این خصوص اقداماتی نیز صورت گرفته که باید بیشتر شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553472

مهمترین اخبار ایران و جهان: