نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 17:50

برگزاری سلسله‌نشست های تخصصی مشاغل خانگی در همدان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان از برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی مشاغل خانگی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و توانمندسازی بانوان، سلسله‌نشست‌های مشاغل خانگی در شهر همدان با عنوان "همایش تخصصی مشاغل خانگی"  در نقاط مختلف طی ایام سال برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نشست‌ها را توسعه کسب وکارهای کوچک و مشاغل خانگی دانست که به صورت تخصصی و با حضور کارشناسان برگزار می‌شود گفت: چرخه توسعه کسب و کار و مشاغل خانگی شامل آموزش، صدور، مجوز تسهیلات و توسعه است که برای هرکدام از این فرآیندها کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها حضور دارند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان افزود: اولین نشست تخصصی روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ساعت ۹ صبح در حسینیه آل رسول شهرک مدنی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نشست علاوه بر آموزش غرفه‌های کاریابی، مشاوره شغلی و جمعیت و خانواده دایر خواهد شد و در پایان برنامه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

ربانی‌مهر گفت: این نشست با همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی شهرداری، اداره کار شهرستان همدان، اداره کل صمت، فنی و حرفه ای، صندوق کارآفرین امید و تشکل.ها و هیات امنا حسینیه آل رسول شهرک مدنی برگزار می‌شود و برای سایر مناطق شهر در ماه‌های بعد برنامه‌ریزی خواهد شد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553328

مهمترین اخبار ایران و جهان: