نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 17:58

اجرای ۶۵ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در استان زنجان

استاندار زنجان از اجرای ۶۵ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری صنعتی در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر به دنبال فراهم آوردن و پیدا کردن مسیرهای متفاوت تامین مالی پروژه‌ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان عصر امروز در جلسه کارگروه مولد‌سازی که با حضور رئیس‌ کل سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد با اشاره به اینکه ما در حال شیفت پارادایمی هستیم به طوری که از یک دولت متکی به نفت به یک دولتی با حساب و کتاب دقیق که نسبت به داشته‌هایش ارزش قائل است در حال حرکت هستیم، اظهار داشت: بنابراین این دولت به دنبال آن است که بتواند از طرق مختلف منابع درآمدی متفاوتی را ایجاد کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر به دنبال فراهم‌آوردن و پیداکردن مسیرهای متفاوت تأمین مالی پروژه‌ها  هستیم که دراین‌رابطه به کمک بخش خصوصی نیازمندیم، تصریح کرد: در این راستا یک سری از پروژه‌های زیر ساختی در استان مثل پروژه  راه‌آهن و... به سرانجام می‌رسد.

 وی با اشاره به احیای شرکت‌تعاونی سهام عدالت که تا یک ماه آینده انتخابات هیات مدیره آن برگزار خواهد شد، گفت: در حال حاضر ۶۵ هزار میلیارد تومان پروژه  سرمایه‌گذاری در سطح استان در حال اجرا است.
 
افشارچی با اشاره به اینکه یکی از مسیرهای که می‌توان طی کرد و پروژه‌های نیمه‌تمام استان را به سرانجام رساند بحث مولد‌سازی دارایی‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی است، افزود: مولدسازی یعنی ارزش‌افزایی، یعنی ثروت ایستایی را به ثروت پویایی تبدیل می‌کنیم.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نسبت به اموال دولتی کاملاً حساس هستیم، ادامه داد: یک سری پروژه ملی در استان است  که می‌توانیم از طریق مولد سازی به سرانجام برسانیم.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609672

مهمترین اخبار ایران و جهان: