نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 13:11

زنجانی‌ها در حمایت از مردم غزه تجمع برگزار می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری تجمع حمایتی از مردم غزه در زنجان خبر داد و گفت: این تجمع بعد از نماز جمعه، یکم دی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و هماهنگی برنامه‌های ۹ دی که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، از برنامه‌ریزی برای استمرار برگزاری تجمعات مردمی حمایت از مردم غزه خبر داد و اظهار کرد: برگزاری این تجمع در این هفته در زنجان پیش‌بینی شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان زنجان بر لزوم اطلاع‌رسانی و تبلیغ در مورد برگزاری تجمع حمایتی از مردم غزه تأکید کرد و گفت: این فضاسازی باید از طریق شبکه‌های اجتماعی هم مد نظر قرار گیرد.
وی در ادامه به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد: توجه به این مهم در برنامه‌های ملی و مذهبی باید در دستور کار قرار گیرد.
ناصر در ادامه به در پیش بودن ۹ دی که یوم‌الله نام‌گذاری شده اشاره و تصریح کرد: در ۹ دی نقشه دشمن با لطف خداوند و هوشیاری مردم خنثی شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه ۹ دی در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حمیدرضا مقدم‌فر است.
وی فضاسازی محیطی را از انتظارات موجود از ارگان‌های متولی برای ۹ دی دانست و ادامه داد: این برنامه از برنامه‌های ملی است و باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.
شایان‌ذکر است، محتوا و زمان برگزاری برنامه ۹ دی در این جلسه از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610472

مهمترین اخبار ایران و جهان: