نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 09:33

نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با انتشار پوستر نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت، این سمینار در 5 دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل، حسن محمدی ادیب ضمن اعلام انتشار پوستر نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت، اظهار کرد: این سمینار ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دانشگاه محقق اردبیلی و با حضور میهمانان خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: آب‌های گرم معدنی استان اردبیل محوریت اصلی نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت است و برگزاری این سمینار می‌تواند به رونق گردشگری سلامت در استان و کشور منجر شود.

 

وی تاکید کرد: در این سمینار شرکت‌کنندگان خارجی و داخلی به ارائه آخرین مطالعات و یافته‌های خود درمورد گردشگری سلامت و آب‌های گرم معدنی خواهند پرداخت و تلاش می‌کنیم با حضور خبرنگاران و تورگردانان بین‌المللی ظرفیت‌های استان را نیز معرفی کنیم.

محمدی ادیب ادامه داد: سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه محقق اردبیلی، شرکت آب منطقه‌ای و سایر نهادهای مرتبط از جمله فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری سلامت و آب‌های درمانی برگزار می‌شود.

پایا‌ن‌پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608928

مهمترین اخبار ایران و جهان: