نیوز سیتی!
26 آبان 1402 - 17:07

تخصیص ۱۱ همت بودجه عمرانی برای استان چهارمحال و بختیاری

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در دور دوم سفر به این استان ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی اختصاص یافت‌.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در دور دوم سفر به این استان ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی اختصاص یافت‌.

وی افزود: در سفر اول رئیس جمهور به این استان مجموعا ۱۳ همت مصوبه تصمیم گیری شده بود که تا امروز بیش از ۶ هزار و  ۱۷۰ میلیارد تومان به استان پرداخت شده است.

منصوری بیان کرد: در حوزه آبرسانی، احداث سدها، تصویه خانه‌ها، خطوط انتقال آب و آبگیرها اقدامات جدی انجام شد که در این راستا مشکل آب شرب ۶۵ درصد از مردم استان حل و فصل گردید. در حوزه مسکن بیش از ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در چهار محال و بختیاری تحویل متقاضیان شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: تکمیل راه آهن اصفهان–شهرکرد از دیگر اقدامات مهم در حوزه زیرساخت و اقتصادی استان است. همچنین مقرر گردید ۲ پتروشیمی در استان اجرایی وعملیاتی شود که بزودی عملیات اجرایی پتروشیمی بروجن و مراحل اخذ مجوز واقدامات اجرایی پالایشگاه ۳۵هزار بشکه ‌ای نیز آغازخواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1575372

مهمترین اخبار ایران و جهان: