نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 12:33

اعزام بیش از ۲۷ هزار نفر ایلامی به اردوی راهیان‌نور

استاندار ایلام گفت: در ۹ ماه ابتدای سال جاری ۲۷ هزار و ۱۰۳ نفر به مناطق راهیان‌نور غرب، شمال غرب و جنوب کشور اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور که با حضور سردار سلامی فرمانده‌ی سپاه پاسداران، سردار سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین، استانداران، فرماندهان سپاه‌های استانی سراسر کشور و مسئولین اردویی و راهیان نور و گردشگری در آبادان برگزار شد، شرکت کرد.

در این همایش که سردار شاکرمی فرمانده‌ی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز حضور داشت، بهرام‌نیا استاندار ایلام ضمن تأکید بر تکریم شهدا و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: تداوم راه شهدا سرراست‌ترین مسیر در جهت دست‌یابی به اهداف عالیه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این مقطع حساس است و این مهم با عمل و خدمت‌گزاری در مسیر شهدا قابل دست‌یابی است.

بهرام‌نیا استاندار ایلام گفت: در شرایط امروز کشور تداوم راه شهدا سرراست‌ترین مسیر در جهت دست‌یابی به اهداف عالیه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه ضمن ارائه‌ی گزارشی در خصوص اعزام کاروان‌های راهیان نور، یادمان‌ها و زیرساخت‌های اردوگاهی و نیز برنامه‌های فرهنگی و خادمین شهدای استان، افزود: در ۹ ماهه‌ امسال ۲۷۱۰۳ نفر به مناطق راهیان‌نور غرب، شمال غرب و جنوب اعزام شده‌اند. 

بهرام‌نیا ادامه داد: در این راستا تعداد ۱۸۰۰۰ نفر نیز از مظاهر پیشرفت در استان (راهیان پیشرفت) بازدید نموده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، استان ایلام دارای ۱۰ یادمان مصوب و غیر مصوب، ۱۹ یادمان شهرستانی و ۵ اردوگاه متمرکز در شهرستان‌های ایلام، مهران، دهلران و اردوگاه شهید مسعودیان در اهواز است و سامان‌دهی یادمان‌ها با قوت در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611528

مهمترین اخبار ایران و جهان: