نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 03:22

شمسایی: خوشحالم از اینکه بازیکنان ایرانی همیشه در برترین‌های فوتسال آسیا حضور دارد

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: خیلی خوشحالم که همیشه بازیکنان ایرانی در لیست برترین‌های آسیا حضور دارند.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت:  شرایط تیم ملی خوب و بازیکنان در اختیارباشگاه‌های خود قرار دارند و طبق برنامه قرار است اردوی بعدی خود را در فیفادی آذرماه برگزار کنیم و طبق هماهنگی فدراسیون فوتبال در این اردو  بازی با روسیه قرار است برگزار شود.

وی افزود: ما کلیه بازی‌های لیگ را تحت نظر داریم و بعد از برگشت از بازی‌های آسیایی دو هفته‌ای بود که بازی‌های لیگ را از طریق تلویزیون و من بازی گیتی‌پسند و آناصنعت قم و همکاران دیگر بازی سفیر گفتمان تهران و مقاومت رصد کردیم و سایر بازی‌ها هم فیلم‌های به دست ما رسیده که در حال بررسی آن هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: این هفته هم قرار است من از نزدیک شاهد بازی کراپ و فرش‌آرای مشهد که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود، باشم. در طول برگزاری لیگ ما کلیه ملی‌پوشان و سایر بازیکنان جوان را زیر نظر داریم و با مربیان باشگاه‌ها حسین افضلی، علی افضل، محمد کشاورز، تقی‌پور، اصغری‌مقدم و ... در ارتباط هستیم و شرایط بازیکنان را با مربیان لیگ بررسی می‌کنیم و نظر آنها را در مورد بازیکنان جویا می‌شویم. از ابتدای حضورم سعی کردم با باشگاه‌ها و مربیان تیم‌های مختلف تبادل‌نظر داشته باشم و سعی کرده‌ام ارتباط و شرایط بازیکنان را از آنها جویا شوم.

شمسایی ادامه داد: همیشه گفته‌ام کسی که از همه سرحال‌تر و بهتر و در کل هرکسی که تلاش بیشتری دارد را به تیم ملی دعوت می‌کنیم. 

وی همچنین در مورد برترین‌های آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالم که همیشه ایران نمایندگان زیادی در انتخاب برترین‌های آسیا دارد. اولادقباد و احمد عباسی در لیست انتخاب برترین‌های آسیا قرار دارند و امیدوارم مثل همیشه برترین‌های آسیا یکی از ایرانیان باشد. تک تک بازیکنان ایرانی لایق این افتخار هستند. ما در گذشته محمد کشاورز، طاهری، حسن‌زاده و ... در برترین‌های آسیا داشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: حسین طیبی که زحمات زیادی تا به امروز برای تیم ملی کشیده و در حال حاضر به عنوان لژیونر در فوتسال اروپا بازی می‌کند و وی توانسته برای اولین‌بار با پالمای اسپانیا قهرمان اروپا  شود و حتی جزو پنج‌ بازیکن برتر اروپا  انتخاب شده است. البته سعید مؤمنی و سالار آقاپور این بازیکنان هم شانس زیادی برای به دست آوردن برترین‌های آسیا داشته‌اند. من خیلی خوشحال هستم که همیشه نمایندگان زیادی از ایران در برترین‌های آسیا داریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548272

مهمترین اخبار ایران و جهان: