نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 12:06

مازندران به اندازه چند کشور مدال‌های ورزشی دارد

سرپرست فدراسیون دو و میدانی با تمجید از افتخارات مازندران در ورزش گفت: این استان به لحاظ مدالی به اندازه چند کشور است و ورزش دو و میدانی هم می‌تواند به غیر از افتخارات ورزش در فرهنگ و مسائل اجتماعی اثرات عمیقی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، با حضور داوری سرپرست فدراسیون دو و میدانی، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، دلیری معاون امور ورزش اداره‌کل، مستقیم رئیس هیات دو و میدانی و جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان و فعالان رشته دو و میدانی، آیین تجلیل از افتخارآفرینان دو و میدانی مازندران در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد. 

افشسن داوری سرپرست فدراسیون دو و میدانی در این مراسم با تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در مازندران گفت: این استان سرشار از استعداد و به لحاظ منابع انسانی غنی است و ظرفیت‌های خوبی در مازندران برای توسعه زیرساخت دو و میدانی وجود که با حسن نظر مدیرکل ورزش و جوانان و مسوولان استان قابلیت اجرا دارد. 

وی با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: وی با اقدامات میدانی و هدفمند منشا اثرات مثبتی بوده و امیدواریم در دو و میدانی نیز شاهد اتفاقات خوبی باشیم. 

داوری با تمجید از افتخارات مازندران در ورزش بیان کرد: این استان به لحاظ مدالی به اندازه چند کشور است و ورزش دو و میدانی هم می‌تواند به غیر از افتخارات ورزش در فرهنگ و مسائل اجتماعی اثرات عمیقی داشته باشد.

رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این نشست گفت: به دنبال هوای تازه و تفکر جدید در ورزش و جوانان مازندران هستیم و کسب جایگاه هفتم بازی‌های آسیایی و دوم پارآسیایی کار بزرگ و ارزشمند ورزشکاران این استان است.

وی افزود: مازندران ۲۲ شهرستان و ۳هزار و ۶۰۰ روستا دارد که فراهم کردن سالن ورزشی برای همه روستاها و نقاط مختلف شهرها اعتبارات زیادی می‌خواهد. 

رجبی در ادامه بیان کرد: دو و میدانی ورزش مادر است و اگر ورزشکاری در هر رشته دیگری هم به این رشته ورزشی بی‌توجهی کند در آینده ورزشی دچار مشکل خواهد شد. 

وی با اشاره به تعداد بالای پروژه‌های نیمه تمام ورزشی افزود: علیرغم مشکلات اعتباری اما برای کمک به این رشته ورزشی اعلام آمادگی می‌کنیم.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از ورزشکاران و قهرمانان دومیدانی استان مازندران تجلیل شد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556328

مهمترین اخبار ایران و جهان: