نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 12:55

تنفس زیر سایه اهل بیت(ع) غنیمت است

استاندار فارس گفت: تنفس زیر سایه اهل بیت(ع) غنیمت است و ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس باید در تمامی شهرستان های فارس دارای نمایندگی فعال برای جذب کمک های خیران داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ،  محمد هادی ایمانیه در گردهمایی مسئولین ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌های استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران این ستاد، بیان کرد: پاداش فعالیت های شما ، در زمانی نمایان می شود که به آن نیاز دارید؛ در دنیایی که باقی خواهد بود و همه محتاج هستند دستان لطف و کرم اهل بیت علیهم السلام همراه و یاور شما خواهد بود.

استاندار فارس در ادامه با تاکید براینکه فعالیت برای اهل بیت صرفا با انگیزه قلبی محقق می شود، اظهار داشت: حرم اهل بیت علیهم السلام همواره مامن و پناه‌گاه مسلمانان و مردم است؛ باید قدر این را بدانیم که زیر سایه اهل بیت نفس می کشیم.

 ایمانیه ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات می بایست در همه شهرستان های استان نماینده داشته باشد، لذا در مکاتبه های جداگانه نماینده خود را در هر شهرستان معرفی و زمینه برای کمک خیرین و محبین اهل بیت (ع) فراهم شود.

هئیت امنا ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان فارس در پایان سخنان خود از بانوان پیشرو در انجام امور خیر قدردانی کرد و افزود: خواهران همواره در کارهای خیر پیشقدم هستند و از دامن بانوان است که مردان به جایگاه هاس رفیع دست می یابند.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582072

مهمترین اخبار ایران و جهان: