نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 14:09

بسیج برای مردم مایه امید و برای دشمن ترس‌آفرین است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: بسیج میراث بزرگ حضرت امام (ره) است که برای دشمنان ترس آفرین و برای مردم ایران مایه امید است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی،‌ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی پیش از امروز در همایش اقتدار بسیجیان خراسان شمالی که در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: بسیج میراث بزرگ حضرت امام (ره) و یادگار ایشان است که برای دشمنان ترس آفرین و برای مردم ایران مایه امید است

وی با اشاره به اینکه بسیج خدمتگزار مردم ایران است، گفت: بسیج است که امروز خوف و هراس در دل دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با تأکید بر این موضوع که اوج کارکرد بسیج در دفاع مقدس بوده است، افزود: زمانی که بسیج در جبهه‌های حق علیه باطل در کنار نیروهای مسلح حضور پیدا کرد، پیروزی‌های پی‌درپی نصیب جبهه اسلام شد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس محل شکوفایی تفکر بسیجی بوده و امروز اگر دیده می‌شود بسیج مستضعفین در پیرامون منطقه شکل‌گرفته، درواقع برگرفته از تفکر بسیج انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ابراز داشت: بسیجی بَنا به فرمایش مقام معظم رهبری تمام وجودش را وقف قرآن و اسلام کرده و عاشق ولایت، کشور و مردم است و در عرصه‌های مختلف این عشق به‌نظام و انقلاب اثبات کرده است.

سردار فرجی با اشاره به اینکه بسیج محل پرورش نیروهای طراز انقلاب اسلامی برای رشد و تعالی نظام است، گفت: بسیج محل پرورش آزادی‌خواهانی است که قرار است که تفکر بسیجی را به منطقه صادر کنند و این تفکر کالا نیست، بلکه منش است که صادر می‌شود.

وی یادآور شد: سردار سلیمانی تفکر بسیجی را در منطقه شکل داد و امروز اگر رزمندگان در جبهه‌های مختلف در حماس در برابر صهیونیست ایستادگی می‌کنند و دشمن را مجبور به آتش‌بس می‌کنند، نشان‌دهنده تفکر بسیجی و میراث امام (ره) است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: بخش بعدی کارکرد بسیجیان پر کردن خلأهای مردم یاری است، که دستگاه‌های اجرایی هر جا که نیاز باشد، در حوادث غیرمترقبه، سیل و زلزله احتیاج بود، بسیج درصحنه حضور پیدا می‌کند.

سردار فرجی ابراز داشت: امنیت و دفاع در صورتی پایان‌ناپذیر خواهد بود که بسیجیان درصحنه باشند و مسئولان به آنها توجه ویژه داشته باشند، که امروز گردان‌های رزمی بسیج محل سازمان‌دهی نیروهای رزمی برای دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا و آمادگی همه‌جانبه بسیجیان است.

سردار فرجی بیان داشت: یکی دیگر از کارکردهای بسیج، مقابله با جنگ ترکیبی است که بسیجیان در اقشار مختلف جنگ نرم و ترکیبی با دشمن ایستادگی کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: بسیج در نظم نوین جهانی آینده سرنوشت‌ساز خواهد بود، زیرا همه جنگ‌ها نظم نوینی ایجاد کردند و طرف پیروز به دنبال اعمال سیاست‌های خود در جهان بوده و امروز تفکر و روحیه بسیجی در منطقه ابرقدرتی استکبار را به‌هم‌ریخته است.

وی یادآور شد: امروزه جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای با تفکر بسیجی است که در عمل و تفکر آن را اثبات کرده است.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582972

مهمترین اخبار ایران و جهان: