نیوز سیتی!
14 آبان 1402 - 18:32

منتظری: خون شهدای غزه به آزادی قدس شریف ختم خواهد شد

رئیس دیوان عالی کشور با تاکید بر اینکه وضعیت امروز غزه چهره واقعی صهیونیست و غرب را به دنیا نشان داده است، مطرح کرد: خون کودکان، زنان و شهدای غزه برای ما ارزشمند است و این خون برای جهان اسلام برکات و ثمرات بسیاری خواهد داشت و در نهایت به آزادی قدس شریف ختم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری عصر امروز در جمع اساتید و هیأت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) قم، با بیان اینکه برای بیان بعد جنایت رژیم صهیونیستی نمی‌توان واژه‌ای پیدا کرد، اظهار کرد: فجایع امروز در غزه دل هر انسانی را به درد می‌آورد و انسان از این وضعیت شگفت‌زده می‌شود.

وی اضافه کرد:  در قرآن کریم برخی معرفی می‌شوند که چشم دارند اما نمی‌بینند و گوش دارند اما نمی‌شوند و این افراد از حیوانات هم بدتر هستند چراکه حیوانات از چارچوب و قواعدی که دارند فراتر نمی‌روند اما برخی که مدعی حقوق بشر هستند و شعار و فریاد تمدن آن‌ها گوش فلک را کر کرده است به حمایت همه جانبه از درنده بی‌شرف رژیم صهیونیستی می‌پردازند و نسبت به کشتار زنان و کودکان سکوت می‌کنند.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: اگر از افق دیگری به این حوادث نگاه کنیم متوجه می‌شویم کارهای خداوند بی‌حکمت نیست، در یک مقطع تاریخی وقتی به فرعون خبردادند که بچه‌ای متولد می‌شود که کاخ تو را نابود می‌بود به همین علت فرعون مأمورها را به خانه‌ها می‌فرستاد تا هر پسری که به دنیا می‌آمد را بشکد اما خداوند متعال فرزندی را به دنیا آورد که به دست فرعون بزرگ شد و به مقابله با فرعون برخواست.

وی ادامه داد: حوادث امروز غزه برای ما تلخ و ناگوار است اما پشت پرده این حوادث برای ما مهم است چراکه خداوند متعال همیشه دارای حکمت و تدبیر است و امیدواریم نتیجه این کشتارهای بی‌رحمانه آزادی سرزمین قدس از ظلم جنایتکاران رژیم صیونیستی باشد.

منتظری خاطرنشان کرد: یکی از آثار و برکات حوادث غزه این است که چهره واقعی مدعی حقوق بشر و دولت‌مردان دنیای غرب از اروپا گرفته تا آمریکا و انگلیس بیشتر برای جهانیان روشن شده است درحالی‌که انگشت اشاره انسان‌ها و بشریت به سمت مردم مظلوم فلسطین و لزوم حمایت از آنان است و این روزها تجمع‌های مختلف برای حمایت از مظلومان برپا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت امروز غزه چهره واقعی صهیونیست را به دنیا نشان داده است، مطرح کرد: خون کودکان، زنان و شهدای غزه برای ما ارزشمند است و این خون برای جهان اسلام برکات و ثمرات بسیاری خواهد داشت و در نهایت به آزادی قدس شریف ختم خواهد شد.

منتظری خاطرنشان کرد: رسالت دانشگاهیان بسیار سنگین است و در این شرایط موضوع تبیین حقایق اهمیت بسیاری دارد.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562372

مهمترین اخبار ایران و جهان: