نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 23:16

جایگاه فوتبال با هیچ رشته ورزشی قابل‌مقایسه نیست

مدیرکل کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه جایگاه فوتبال با هیچ رشته ورزشی قابل مقایسه نیست، گفت: اگر به دنبال تخلیه هیجانات مردم به ویژه جوانان هستتیم باید به دنبال راه‌اندازی یک تیم فوتبال باشیم، هر چند که زنجان سبقه داشتن تیم فوتبال هم دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان عصر امروز در مجمع‌عمومی هیات فوتبال استان زنجان با تاکید بر وجود ظرفیت توسعه ورزش فوتبال به مانند دیگر ورزش‌ها در استان زنجان اظهار کرد: شاهد این مهم، حضور ورزشکاران زنجانی در تیم‌های فوتبال دیگر شهرها است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تفاوت ورزش فوتبال با دیگر ورزش‌ها را بعد اقتصادی و اجتماعی آن عنوان و تصریح کرد: فوتبال به جد در کاهش هزینه ناشی از آسیب‌های اجتماعی، بهداشتی و درمانی تأثیرگذار است.
وی با تاکید بر تبدیل ورزش فوتبال به یک صنعت درآمدزا افزود: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که آمار قابل توجهی از مردم، از قبل فوتبال بهره‌مند شده و زندگی می‌کنند. 
بازرگان با بیان اینکه جایگاه فوتبال با هیچ رشته ورزشی قابل مقایسه نیست، گفت: اگر به دنبال تخلیه هیجانات مردم به ویژه جوانان هستتیم باید به دنبال راه‌اندازی یک تیم فوتبال باشیم، هر چند که زنجان سبقه داشتن تیم فوتبال هم دارد.
مدیرکل کل ورزش و جوانان استان زنجان با تشریح وضعیت زنجان به هنگام فعالیت تیم بسکتبال در زنجان که هزاران تماشاگر را به ورزشگاه‌ها می‌کشاند، افزود: تأثیرگذاری ورزش در زندگی فعالان و دیگر مردم غیر قابل است.
وی داشتن تیم فوتبال را از مطالبات به حق جوانان این شهر دانست و ادامه داد: حیات فوتبال به صورت حرفه‌ای نیازمند حمایت توسط شرکت‌های فعال است، به دلیل وجود ظرفیت در زنجان، انتظار حمایت صنعتگران از ورزش به حق است.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549428

مهمترین اخبار ایران و جهان: