نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 05:29

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت،: فرمانداران مهم‌ترین رکن در ارتباط مردمی دولت با مردم هستند

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، گفت: فرمانداران مهم‌ترین رکن در ارتباط مردمی دولت با مردم هستند و می‌توانند بستر را برای فعالیت گروه‌های مردمی در اجرای برنامه‌های مختلف و همچنین گفتمان‌سازی در جامعه فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شورای اداری استان با حضور سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه، معاونان استاندار و اعضای این شورا در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

سید احمد عبودتیان این نشست اظهار کرد: نقش فرمانداران در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مردمی سازی به‌عنوان نماینده دولت در شهرستان‌ها بسیار مهم بوده و جایگاه ویژه‌ای در ایفای این نقش دارند.

وی افزود: فرمانداران مهم‌ترین رکن در ارتباط مردمی دولت با مردم هستند و می‌توانند بستر را برای فعالیت گروه‌های مردمی در اجرای برنامه‌های مختلف و همچنین گفتمان‌سازی در جامعه فراهم کنند.

وی تأکید کرد: فرمانداران باید با ارائه راهکار و برنامه‌های ویژه و ایجاد حلقه میانی به دنبال گسترش فعالیت‌های مردم در شهرستان‌ها باشند.

عبودتیان گفت: با توجه به اینکه هرکدام از شهرستان‌ها دارای ظرفیت‌های مختص خود می‌باشند بنابراین وظیفه فرمانداران در به‌کارگیری ظرفیت‌های مردمی در اجرای برنامه‌ها بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551728

مهمترین اخبار ایران و جهان: