نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 15:26

روز سخت قاچاقچیان در کرمانشاه؛ از کشف سوخت تا آرد قاچاق

مأموران یگان امداد قصرشیرین با انجام کارهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل دپوی مقدار زیادی سوخت قاچاق در بازارچه مرزی پرویزخان شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حیدر حق‌جویان فرمانده انتظامی کنگاور اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک‌دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۹ تن گندم قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

 فرمانده انتظامی کنگاور در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

*کشف ۷۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین 

 ماموران یگان امداد قصرشیرین پس از اطلاع از دپوی مقدار زیادی سوخت قاچاق در بازارچه مرزی پرویزخان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ماموران در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو که داخل یک سوله کارگری قرار داشت شده و در بازرسی‌های انجام گرفته ۷ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق شامل ۶ هزار لیتر بنزین و ۱۲۰۰ لیتر گازوئیل به ارزش یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

*بیش از ۵۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق در سنقروکلیایی کشف شد 

ماموران کلانتری ۱۲ سنقرو کلیایی حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی ۱۴۲ کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد قاچاق به وزن ۵ تن و ۶۸۰ کیلوگرم و به ارزش یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال کشف شد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1600172

مهمترین اخبار ایران و جهان: