نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 17:54

نجات 109 نفر از سیلاب در شهرستان نور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه ۴۶ خانوار متاثر از سیلاب در شهرستان‌های بهشهر، بندپی و نور امدادرسانی شدند، گفت: در جریان وقوع سیلاب در شهرستان نور ۱۰۹ نفر توسط نجات‌گران به مکان امن منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، غلام‌علی فخاری بعدازظهر امروز درباره جزئیات امدادرسانی به خودروهای مفقود شده در شهرستان نور اظهار کرد: شب گذشته بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در شهرستان نور موجب طغیان رودخانه‌ها و مفقود شدن سه خودرو در منطقه الیمالات شده  است.

وی گفت: به‌دلیل توجه نکردن برخی مسافران به هشدارهای صادر شده، در بالا دست رودخانه حاجی‌باهرود نور شاهد گرفتار شدن پنج خودرودر سیل بودیم که با تلاش عوامل امداد و نجات دو خودرو از سیل نجات پیدا کردند ولی از سرنوشت سه خودروی دیگر اطلاعی در دست نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام جان باختن دو نفر در شهرستان‌های نور و بهشهر در سیلاب خاطرنشان کرد: عوامل امدادی و تیم‌های جست‌وجو نجات به منطقه اعزام شدند و هم اکنون جستجو با حداکثر ظرفیت ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بیان کرد: بلافاصله پس از یافتن خودروهای مفقود شده گزارش کامل اطلاع‌رسانی می‌شود.

فخاری خاطرنشان کرد: به همه مردم، همشهریان و مسافران توصیه جدی دارم تا در مسیر رودخانه‌ها و حاشیه آنها اتراق نکنند؛ چراکه با توجه به فعال بودن سامانه بارشی تا روز آینده احتمال طغیان رودخانه‌ها، ایجاد سیل و سیلاب وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ۴۶ خانوار متاثر از سیلاب در شهرستان‌های بهشهر، بندپی و نور امدادرسانی شدند، گفت: در جریان وقوع سیلاب در شهرستان نور ۱۰۹ نفر توسط نجات‌گران به مکان امن منتقل شدند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576728

مهمترین اخبار ایران و جهان: