نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 15:47

گلایه‌مندی مردم بهمئی نزد امام جمعه

جمعی از مردم شهرستان بهمئی بعد از اقامه نماز جمعه به دیدار امام جمعه رفتند و گلایه مندی هایی داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی جمعی از مردم شهرستان بهمئی بعد از اقامه  نماز جمعه به دیدار امام جمعه رفتند و گلایه مندی هایی داشتند.

جمعی از مردم شهرستان بهمئی از نبود فضای کافی برای اقامه نماز جمعه گلایه مند بودند و گفتند: فضای مسجد صاحب الزمان عج برای اقامه نماز جمعه اصلا مناسب نیست و از این وضعیت رنج می بریم‌.

یکی از شهروندان شهرستان بهمئی در این نشست گفت: از ساختمان مصلای نماز جمعه شهر لیکک هیچگونه استفاده ای نمی‌شود و این ساختمان کمبود هایی دارد و همینطور به حال خود رها شده است.

وی ادامه داد: اگر مسئولان استان همت کنند و این ساختمان را تحویل مردم بهمئی بدهند با خیال آسوده و جمعیتی بیشتر در نماز جمعه حضور خواهیم یافت.

شهروند دیگر شهر لیکک گفت: مطالبه عموم مردم شهید پرور شهرستان بهمئی از مسئولان خاصه نماینده محترم ولی فقیه در استان ، استاندار انتظار داریم این مطالبه را عملی کنند.

گفته میشود طرح نیمه تمام مصلای شهر لیکک به عنوان بزرگترین طرح فرهنگی شهرستان بهمئی سالهاست که به صورت نیمه تمام رها شده است ، علاوه بر مشکلاتی در ساخت و ساز ، مشکلاتی را هم برای مردم ، شهروندان و برگزاری ویژه برنامه های مختلف دینی ، مذهبی و فرهنگی شهرستان ایجاد کرده است.

امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به ضرورت راه اندازی و بهره برداری از مصلی حضرت امام رضا (ع) شهر لیکک به عنوان بزرگترین طرح فرهنگی شهرستان بهمئی گفت: در شهرستان بهمئی مکان تجمع عمومی رسمی و سرپوشیده که جوابگوی برنامه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و مذهبی باشد وجود ندارد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با بیان اینکه ، چندین سال از ساخت و احداث مصلی امام خمینی(ره) این شهر می‌گذرد، اما هنوز تکمیل نشده است و به صورت نیمه تمام رها شده است افزود: انتظار می رود دست اندرکاران هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات این طرح مهم اقدام کنند تا مردم این دیار از خدمات آن بهره مند شوند.

وی به مشکلات متعدد این طرح اشاره کرد و با اشاره به افزایش جمعیت شهرستان و ضرورت برگزاری ویژه برنامه های مختلف خواستار تسریع در راه اندازی و بهره برداری کامل این طرح و رفع نواقص موجود شد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان به مردم قول دادند که این موضوع را نیز پیگیری کنند.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559828

مهمترین اخبار ایران و جهان: