نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 03:40

پیروزی آناصنعت قم با چاشنی شکست ناپذیری در خانه

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد در هفته دوازدهم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۳ بر ۲ تیم کراپ الوند را شکست داد تا رکورد شکست‌ناپذیری در خانه همچنان حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته دوازدهم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام ۷ بازی در سراسر کشور پُرگل دنبال شد.

در یکی از این دیدارها تیم فوتسال آناصعت پاسارگاد قم از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم به مصاف تیم کراپ الوند رفت.

شاگردان حسین صبوری در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر از حریف پیشی گرفتند. هاشم فرج‌زاده و سوران بالکانه ۲ گل نماینده قم را در نیمه اول به ثمر رساندند.

در نیمه دوم نیز شهاب بشری‌دوست زننده گل سوم آناصنعتی‌ها بود، بازیکنان کراپ نیز ۲ گل وارد دروازه حریف کردند اما در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع نماینده قم به پایان رسید.

این دیدار با استقبال بی‌نظیر فوتسال‌دوستان قمی مواجه شد که براساس پیگیری خبرنگار فارس نزدیک به ۲ هزار تماشاچی در سالن حضور داشتند.

آناصنعت قم با کسب ۳ امتیاز این بازی ۱۹ امتیازی شده و در رده چهارم جدول ۱۴ تیمی ایستاد تا همچنان در تعقیب تیم‌های اول تا سوم باشد.

لازم به ذکر‌ است هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ۱۹ آبان‌ماه از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد که تیم آناصنعت قم مهمان تیم مقاومت البرز خواهد بود.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559372

مهمترین اخبار ایران و جهان: