نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 03:31

تیم ملی تا سال‌های آینده مشکلی از بابت دروازبان نخواهد داشت/ به تیم ملی قلعه نویی امیدواریم

مربی مازندرانی تیم هوادار تهران گفت: با وجود دروازبانان خوبی که در تیم‌های ایرانی حضور دارند، آینده خوبی برای تیم ملی پیش‌بینی می‌شود.

شعبان رمضانی مربی مازندرانی تیم هوادار تهران در خصوص شرایط فعلی دروازبان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: خداروشکر شرایط در بخش دروازبانان خوب است و هر تیمی چند سنگربان خوب دارد.

وی افزود: شاید یکی از دلایل کم گل بودن بازی‌های لیگ ایران حضور دروازبان آماده و خوب در تیم‌ها باشد.

رمضانی از آینده دروازبانی تیم ملی گفت و بیان کرد: به نظرم شرایط برای جانشینی دروازبانی چون بیرانوند، در حال حاضر مطلوب است و دروازبان خوبی در کشور و در تیم‌های مختلف حضور دارند که می‌توانند آینده دروازبانی ایران را تضمین کنند.

این مربی ادامه داد: جوانان خوبی این سال‌ها در تیم‌های مختلف ایران مشاهده شدند که این قابلیت را دارند که با میدان دیدن و کسب تجربه به آینده فوتبال کشور کمک کنند.

رمضانی ضمن تحسین حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی، اظهار کرد: حضور مربی بومی مثل امیرقلعه نویی با توجه به شناخت خوبی که از فوتبال و تیم‌های ایرانی دارد، جو تیم ملی را صمیمی‌تر و بهتر کرده و حضور در تورنمنت‌های مختلف و کسب جام، حس قهرمانی و این خودباوری را در تیم ملی ایجاد کرده تا به امید خدا در بازی‌های آسیایی تیم ملی بتواند بعد از سال‌ها به مقام قهرمانی برسد.

وی افزود: این باور در تیم ملی به وجود آمده و قطعا تجربیات امیر قلعه نویی خیلی کارساز خواهد شد و من به‌عنوان یک کارشناس به این تیم ملی در بازی‌های آسیایی پیش روی امیدوار هستم.

رمضانی به وضعیت هوادار تهران نیز اشاره کرد و گفت: با وجود محمود فکری، تجربیات و تفکرات خاص او و اعضای کادر فنی شرایط در هوادار هم متعادل است و حرف زیادی در این فصل برای گفتن داریم.

وی که از مربیان تربیت یافته مرحوم دست نشان است، در پایان با اشاره به ظرفیت بالای مربیان مازندرانی گفت: استان مازندران در طول این سال‌ها مربیان خوبی پرورش داده که در رأس آن مرحوم نادر دست نشان بود که سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران هم بازیکنان خوبی پرورش داد و هم مربیان بزرگی به فوتبال ایران معرفی کرد.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560172

مهمترین اخبار ایران و جهان: