نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 19:01

هبه 3700 متر زمین برای ساخت مسکن نیازمندان در گلستان

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت که خیّران استان از ابتدای سال جاری تاکنون علاوه بر کمک‌های نقدی، سه هزار و 711 مترمربع زمین شهری و روستایی برای ساخت مسکن محرومان اهدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد حسینی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: خیران گلستانی در 9 ماهه نخست امسال، ۱۵۰ میلیون تومان به حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) برای ساخت مسکن واریز کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: همچنین خیران طی این مدت ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هم به صورت غیرنقدی در قالب تامین مصالح ساختمانی، نیروی کار و غیره به حساب ۱۰۰ کمک کرده اند.

وی عنوان کرد: در این مدت خیران مسکن ساز سه هزار و 294 مترمربع زمین برای ساخت مسکن نیازمندان در روستاها و ۴۱۷ متر مربع در دو شهر استان به حساب ۱۰۰ هِبه کرده اند که ارزش ریالی این زمین‌ها حدود ۱۰ میلیارد تومان است.

حسینی با بیان این‌که در سال‌ جاری ۹ واحد مسکونی برای نیازمندان در روستاها و یک واحد مسکونی در یک شهر استان توسط حساب ۱۰۰ حضرت امام تامین شده است، افزود: ۱۵۹ واحد مسکونی در روستاها و ۹ واحد در شهرهای استان توسط حساب ۱۰۰ برای نیازمندان در حال احداث است.

پایان پیام/83026

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605072

مهمترین اخبار ایران و جهان: