نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 17:26

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به دنبال راهپیمایی باشکوه در 13 آبان

نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با موضوع برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان با استفاده از ظرفیت 300 هزار نفری آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری روز یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که در سالن جلسات اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان قم برگزار شد، با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان سال گذشته در قم با حضور جمعیت کم‌نظیری از مردم برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت دانش‌آموزان و استفاده از ابتکار آنان در برگزاری راهپیمایی با شکوه و بی‌نظیر تاثیر گذار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: دشمن سال گذشته به دنبال ضربه به نظام اسلامی بود اما در نهایت مردم متوجه فتنه شدند و دشمن را ناکام گذشتند، اکنون هم فتنه‌های دشمن ادامه دارد ولی باز هم مردم با حضور در راهپیمایی ناتوانی دشمن را اثبات خواهند کرد.

*مدارس ظرفیت بالایی برای تبیین استکبارستیزی دارند

حجت‌الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان قم در این جلسه با بیان اینکه برنامه‌های ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به صورت رسمی از هشتم آبان‌ماه و روز بسیج دانش‌آموزی در مدارس استان آغاز خواهد شد گفت: در قم، منظم‌ترین تشکیلات را آموزش‌وپرورش با ۳۰۰ هزار دانش‌آموز دارد، به همین علت می‌توانیم در مدارس بهترین فعالیت‌های تبیینی را برای شناخت هر چه بیشتر استکبار و توطئه‌های آن، داشته باشیم.

وی تاکید کرد: هدف ما این است که برنامه‌های ۱۳ آبان را از یک هفته زودتر در داخل مدارس داشته باشیم و کارها را به وسیله خود دانش‌آموزان پیش ببریم، اگر دانش آموزان را مستقیم وارد عرصه کنیم، شور و نشاط بیشتری را خواهیم داشت.

امینیان حضور مبلغان کودک و نوجوان در مدارس و جلسه‌های پاسخ‌گویی را مورد توجه قرار داد و گفت: این برنامه با هدف اقناع فکری دانش‌آموزان در مورد حوادثی است که در پیرامون ما در حال وقوع می‌باشد.

وی همچنین با اشاره به حضور گروه راویان انقلاب در مدارس تصریح کرد: پویش‌های مختلفی نیز برای ایام ۱۳ آبان در نظر گرفته‌ایم.

*دانش‌آموزان به سمت تولید محتوی استکبارستیزی سوق داده شوند

هادی بادینلو معاون فرهنگی و هنری سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم نیز تولید محتوی را یکی از مهمترین فعالیت‌ها برای ۱۳ آبان عنوان کرد و گفت: باید دانش‌آموزان را به سمت تولید محتوی در زمینه استکبارستیزی و دشمن‌ستیزی سوق دهیم، سخنان رهبر معظم انقلاب هم باید مبنای کار قرار بگیرد.

وی افزود: باید فیلم‌ها و محتوای زیادی که بیانگر شور حماسی موجود در مدارس و فضاهای آموزشی است، در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر شود، تا پاسخی به تبلیغات دشمن باشد.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538972

مهمترین اخبار ایران و جهان: