تهران- ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر لزوم دسترسی آسان همه ساکنان پایتخت به این مراکز، گفت: با توجه به نقش میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در تعدیل و تثبیت قیمتها و به منظور تحقق برنامههای این سازمان در سال جاری، باید روند ساخت ۱۰۰ بازار جدید میوه و تره بار تسریع شود.
به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایوب فصاحت در بازدید از ۶ قطعه زمین در منطقه ۲۲، با اشاره به ظرفیتهای این منطقه برای توسعه میادین میوه و تره بار، افزود: با توجه به همکاری و تعامل خوب شهردار منطقه ۲۲ و رشد و توسعه سریع این منطقه، احداث بازارهای جدید میوه و تره بار، به منظور خدماترسانی هر چه بهتر و بیشتر به ساکنان منطقه ۲۲ میتواند سطح رضایتمندی شهروندان را افزایش دهد.
ایوب فصاحتوی با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برای توسعه بازارهای جدید میوه و تره بار از آمادگی کامل برخوردار است، اظهارداشت: در صورت تأمین زمین مناسب در مناطق ۲۲گانه پایتخت، چنانچه آمارهای مراکز معتبر نشان میدهد، میتوانیم با ساخت و راهاندازی بازارهای جدید میوه و تره بار به شکل معناداری به اقتصاد خانوادههای تهرانی کمک کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه رشد کمی بازارهای میوه و تره بار باید با افزایش کیفیت محصولاتی که در این مراکز عرضه میشوند همراه باشد، خاطرنشان کرد: تکمیل زنجیره تأمین مواد غذایی که با جدیت دنبال میشود، یکی از مهمترین اجزای طرح تأمین امنیت غذایی شهروندان است که نتایج آن را شهروندان در نیمه دوم سال جاری خواهند دید.
به گزارش ایرنا، بیش از ۳۰۰ میدان و بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.
شناسه خبر: 406972