نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 10:15

۱.۴ تن آرد مرغوب از یک منزل مسکونی در سمنان کشف شد

سمنان- سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم آرد مرغوب نانوایی از یک منزل مسکونی در شهر سمنان کشف و ضبط شد.

عبدالمجید نجاتی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بر اساس گزارش اعلامی در خصوص عرضه خارج از شبکه آرد و نان در یکی از واحدهای صنفی نانوایی شهرستان سمنان، بازرسان این موضوع را به صورت ویژه مورد رصد قرار دادند، تاکید کرد: طی این بازرسی‌ها مشخص شد که فردی آرد نانوایی را انبار کرده است.

وی افزود: طی بررسی‌های به عمل آمده، تعداد ۳۵ کیسه معادل یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای نوع یک ویژه نان بربری در یک منزل مسکونی کشف شد

سرپرست بخش نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: طی هماهنگی با همکاران مدیریت بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی شهرستان سمنان و دستور قاضی تعزیرات حکومتی، آرد ها توقیف و به انبار سازمان جهاد کشاورزی انتقال پیدا کرده است.

نجاتی با بیان اینکه در خصوص تخلف انجام شده، پرونده عرضه خارج از شبکه تنظیم و برای مقام تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود، افزود: گزارش تنظیمی به شورای آرد و نان شهرستان سمنان ارسال و در خصوص کاهش سهمیه این واحد متخلف تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1445228

مهمترین اخبار ایران و جهان: