نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 11:19

خیرین مدرسه‌ساز نقش کلیدی در توسعه علمی جامعه دارند

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: خیرین مدرسه‌ساز نقش مهمی در توسعه علمی جامعه و تربیت نیروی توانمند دارند و همواره در کمک به نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش پیش‌گام و پیشتاز بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هاشم ناظمی‌جلال پیش از ظهر امروز در  جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در سنندج، اظهار کرد: مشارکت خیرین نیک‌اندیش و اقدام خیرخواهانه آنان در امر مدرسه‌سازی صدقه جاریه‌ای است که ثواب و اجر اخروی دارد.

وی با بیان اینکه کردستان در عرصه خیر سابقه‌ای به درازای تاریخ دارد و هیچگاه حوزه علمی، دینی و فرهنگی آن خالی از حضور و همت بلند مردمان خیر این سرزمین نبوده است، گفت:  خیران مدرسه‌ساز با درک حساسیت آموزش و پرورش و ضرورت کمک به این حوزه با عزمی عظیم و همتی بلند به میدان آمده و حرکت‌های ارزشمندی را انجام داده‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان با تاکید براینکه نام و یاد خیرین همواره قرین نام نظام تعلیم و تربیت بوده و اقدامات آنان ماندگارترین کار در تاریخ نظام تعلیم و تربیت است، اذعان کرد:  ما تمام تلاش خود را در مجموعه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس خواهیم کرد تا ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های مجموعه عظیم خیرین مدرسه‌ساز، اقدامات و زحمات آنان را به مسیرهایی هدایت کنیم که بیشترین بهره‌وری را داشته باشد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان بیان کرد: نیاز داریم بانک اطلاعاتی خیرین را همواره به روز نگه داریم تا ضمن پیگیری سلامتی آنان در زمینه‌های مرتبط از مشاوره‌های آنان نیز بهره‌مند شویم.

گفتنی است؛ در این مراسم از ۱۷ نفر از خیرین مدرسه‌ساز که در ساخت و آماده‌سازی مدارس استان نقش داشته اند تقدیر شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1365428

مهمترین اخبار ایران و جهان: