نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 15:40

تردد بیش از هفت میلیون خودرو در محورهای خوزستان طی ۱۰ روز نخست محرم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: طی ۱۰ روز ابتدای محرم امسال در راه‌های استان، تردد بیش از هفت میلیون خودرو در محور‌های استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد تردد خودرو‌ها طی ۱۰ روز ابتدای محرم امسال در راه‌های استان، اظهار کرد: از تاریخ ۲۸ تیر تا ۶ مردادماه سال جاری تردد هفت میلیون و ۱۴۳ هزار و ۸۶۹ خودرو در محور‌های استان ثبت شده است.

وی این میزان تردد در مقایسه با ۱۰ روز قبل را با رشد ۹ درصدی عنوان کرد و افزود: محور‌های خرمشهر-آبادان، ماهشهر- بندر امام خمینی (ره) و اهواز - شوش پر ترددترین محور‌های ۱۰ روز اول محرم در خوزستان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در بازه زمانی یاد شده بیش از ۹۳ هزار خودرو در محور رفت و برگشت خرمشهر- شلمچه و بیش از ۱۲ هزار خودرو در محور رفت و برگشت بستان - چذابه تردد داشتند.

جولانژاد گفت: در همین مدت تردد یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۸۰۳ خودروی سنگین در محور‌های استان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه هفته قبل ۱۶ درصد کاهش داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1416272

مهمترین اخبار ایران و جهان: