نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 17:35

دستگاه قضا از سرمایه گذاری‌های مشروع حمایت می‌کند

اردبیل- معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضا از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان قانونی و مشروع حمایت همه جانبه می‌کند تا رشد تولید تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف خدادادی ظهر یکشنبه در جلسه کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: با تشکیل سومین جلسه حمایت قضائی در سال جاری پرونده ۸ سرمایه گذار و تولیدکننده را که در مسیر تولید با مشکلات و موانعی روبرو بودند مورد بررسی و رصد قرار دادیم تا در حوزه‌های مختلف این موانع برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: در سالی که مزین به مهار تورم و رشد تولید است حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان در دستور کار قرار گرفته و بر این باوریم تنها راه برون رفت استان از بن بست فعلی حمایت از سرمایه گذاران است.

معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: دستگاه قضا در کنار سایر مجموعه‌های حامی تولید سعی دارد ریل پیشرفت و توسعه استان را هموار کرده و موانع پیش رو را در بالاترین سطح برطرف کند.

خدادادی اضافه کرد: در این جلسه مشکل یکی از واحدهای تولید محصولات آرایشی – بهداشتی مطرح شد که قرار است براساس مجوزهای درگاه ملی موانع پیش رو در فعال کردن این مجموعه تولیدی در محدوده شهر برطرف شود.

وی تصریح کرد: تمام مجوزها از طریق درگاه ملی و به صورت آنلاین صادر می‌شود که این امر به بهبود مستمر فضای کسب و کار کمکی جدی کرده است.

معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در این جلسه مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی با امور اراضی، شهرداری، شهرک‌های صنعتی و بانک‌های عامل مطرح و قرار شد با مساعدت‌های لازم برای صاحبان این واحدها تسهیل گری انجام شود.

خدادادی ضرورت تأمین مواد اولیه کارخانجات نساجی را به صورت استانی یادآور شد و بیان کرد: با توجه به ذخیره ۷ هزار تنی پنبه در انبارها و اقدام تعاون روستایی در خرید تضمینی این محصول نیاز واحدهای تولیدی نساجی برطرف شده و یا در مرحله رفع است.

وی اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد تا شهرداری صدور پروانه ساخت واحد توسعه‌ای پزشکی قانونی را انجام دهد تا دغدغه اهالی در سروسامان دادن به مراجعین و پرهیز از آلودگی‌های صوتی در آن منطقه با مجوزهای قانونی ساخت این پروژه در دستور کار قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1430872

مهمترین اخبار ایران و جهان: