نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 21:12

برنامه‌های فرهنگی با موضوع «عفاف و حجاب» در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌های فرهنگی با موضوع «عفاف و حجاب» در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ عصر شنبه در مراسم رونمایی از پوستر مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت عفاف و حجاب اظهار داشت: مسابقه کتاب‌خوانی بزرگ «ستاره‌ها چیدنی نیستند و بی پرده با حجاب» با محوریت مهم‌ترین مفاهیم بنیادی دین اسلام و مسئله مهم روز جامعه عفاف و حجاب است.

وی اضافه کرد: در نشست‌های کارشناسی‌شده مبتنی بر اندیشه‎‌ورزی و خرد جمعی با حضور مدیران و کارشناسان فرهنگی و فعالان و مروجان کتاب‌خوانی استان تشکیل شده و این ۲ اثر به ترتیب از محمدعلی حبیب‌اللهیان و نعیمه اسلاملو به عنوان منابع انتخاب و معرفی شد.

افروغ اظهار کرد: این مسابقه فرهنگی بزرگ کتاب‌محور و جهادی نتیجه برگزاری جلسات منظم دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و اجرایی در طول سه ماه است که می‌تواند سرلوحه و الگویی مناسب برای برگزاری دیگر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این مسابقه کتاب‌خوانی به همت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برنامه‌ریزی و با مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود، افزود: در کنار بخش‌های اصلی این رویداد، یک بخش ویژه هم خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اهداف برگزاری این مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر بر ترویج فرهنگ «عفاف و حجاب» در جامعه، با موجی که در جامعه هدف خود ایجاد خواهد کرد، می‌تواند موجب تقویت و تشکیل حلقه‌های مطالعاتی بیشتری در استان نیز شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438872

مهمترین اخبار ایران و جهان: