نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 11:44

جهاد دانشگاهی اردبیل ظرفیت‌ خوبی برای پیشرو بودن در کشور دارد

اردبیل-مدیرکل امور واحدهای جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی استان اردبیل ظرفیت‌های خوبی برای پیشرو بودن در سطح کشور دارد و با مدیریت کلان قطعا موفق‌تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله رازانی صبح چهارشنبه در مراسم معارفه سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به پتانسیل‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان اردبیل ظرفیت‌های خوبی برای پیشرو بودن در سطح کشور دارد و با مدیریت کلان و هماهنگی قطعاً موفق‌تر خواهد شد چرا که وقتی بدون حاشیه جهاد بتواند دغدغه‌ای از استان را مرتفع نماید، مدیران استان نیز با آن همراه و همدل خواهند بود.

وی بر شکل‌گیری فعالیت شبکه‌ای با استفاده از توانمندی و ظرفیت واحدهای دیگر تاکید کرد و افزود: برنامه‌های واحد باید به شکلی تنظیم گردد که متناسب با پتانسیل واحد، استان باشد و در راستای تحقق آن از شبکه جهاد دانشگاهی نیز می‌توان بهره مناسب برد.

مدیرکل امور واحدهای جهاد دانشگاهی بیان کرد: واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی با نگاه هم افزایی و همکاری بین واحدی در جهت شکل گیری فعالیت شبکه‌ای در موضوعات چند ظرفیتی، پیشبرد فعالیت‌ها در بستر افزایش توانمندی‌ها می‌تواند زمینه‌ساز توسعه بیشتر و مطلوب واحد را رقم بزند.

رازانی با بیان اینکه سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن سازمان است، گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد پویا، همواره با تکیه بر سرمایه اجتماعی خود در مسیر توسعه و پیشرفت رو به جلو حرکت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: هر اتفاقی در هر سازمانی بیفتد و هر حرکت رو به جلو و یا برعکس در سازمان باشد به نیروی انسانی بستگی دارد و همدلی و همراهی نیروی انسانی در مسیر حرکت نشان از توسعه یافتگی آن واحد است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1404828

مهمترین اخبار ایران و جهان: