نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 07:25

سارقان اماکن خصوصی تبریز در دام پلیس

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری دو سارق سابقه دار، با 17 فقره سرقت خانه باغ و کارگاه تولیدی به ارزش 8 میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد تقی سلطانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانه باغها ،کارگاه ها و کارخانه های کوچک در شهر تبریز، بلافاصله پیگیری اقدامات کشف به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، در نهایت متهمان را شناسایی و با تلاش شبانه روزی ،آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت انجام تحقیقات تحت اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به 17  فقره سرقت اعتراف و پرونده  به همراه متهمان به دادسرا ارسال و با صدور قرار تامین قضائی روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان از شهروندان درخواست کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس در حفاظت از اموال و دارایی های خود حتما مالکان برای اماکن خود نگهبان گمارده و از حفاظت فیزیکی و اجرای حصار در ابتدای ساخت و سازها غافل نشوند.

پایان پیام/

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433128

مهمترین اخبار ایران و جهان: