نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 17:22

استاندار کردستان: خبرگزاری فارس نمونه‌ رسانه‌ای بالنده و موفق است

استاندار کردستان گفت: خبرگزاری فارس یک نمونه از مجموعه رسانه‌ای بالنده و موفق است این رسانه از روزی که شکل گرفته با محوریت ارزش‌های انقلابی و گفتمان رهبری به عرصه رسانه ورود کرد و خوشبختانه امروز رسانه‌ای بسیار اثرگذار و موفق و ملجا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا در جریان بازدید از خبرگزاری فارس که به مناسب روز خبرنگار صورت گرفت، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: مجموعه رسانه‌ها در استان کردستان، مجموعه‌ای نجیب و پای کار هستند.

وی با بیان اینکه قطعا در حوزه رسانه مانند سایر حوزه‌ها تفاوت‌هایی بین عملکرد، دیدگاه‌ها و نوع رویکرد وجود دارد، گفت: اما انصافا در مجموع اهالی رسانه در کردستان مجموعه‌ای دلسوز و نجیب هستند و آسیب‌هایی که شاید در حوزه رسانه‌ در سایر استان‌ها وجود دارد در کردستان کمتر دیده می‌شود و این ظرفیت بسیار خوبی است.

استاندار کردستان از عملکرد مجموعه خبرگزاری فارس در استان کردستان تقدیر کرد و گفت: فارس کردستان در سطح کشور خوشبختانه دارای جایگاه خوبی است و امیدواریم این رویه موفق با جدیت و سرعت بیشتر ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: کسب جایگاه برتر و برجسته دفتر فارس کردستان در سطح دفاتر این رسانه در سطح کشور نتیجه مدیریت درست و تلاش زیرمجموعه است و برای استان جای افتخار دارد.

فارس رسانه‌ای با محوریت ارزش‌های انقلاب و محوریت گفتمان رهبری است

زارعی‌کوشا در ادامه خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس نمونه‌ای از مجموعه رسانه‌ای بالنده و موفق است و این رسانه از روزی که شکل گرفته با محوریت ارزش‌های انقلابی و گفتمان رهبری به عرصه رسانه ورود کرد و خوشبختانه امروز رسانه‌ای بسیار اثرگذار و موفق و ملجا است.

وی گفت: این رسانه الگوی بسیار موفق برای افراد و رسانه‌هایی است که می‌خواهند در این حوزه کار جدی و گسترده انجام دهند و امیدواریم بتوانیم به کمک این رسانه‌ و دیگر رسانه‌های استان در مسیر برداشتن قدم‌های بزرگ در حوزه توسعه و رفع مشکلات استان برداریم.

وی اضافه کرد: اولویت برای ما در کردستان توسعه متوازن و همراه با پیشرفت است وگرنه حواشی و حاشیه رسانه‌ای همواره وجود داشته است.

خود را سرگرم حاشیه‌های رسانه‌ای نکرده‌ایم

زارعی‌کوشا اذعان کرد: هیچ وقت خود را درگیر حاشیه‌ها نکرده‌ایم، چرا که احساس می‌کنیم به اندازه‌ای متن برای کار جدی در استان وجود دارد که زمانی برای سرگرم‌شدن به حاشیه و پاسخ دادن به حاشیه‌ها باقی نمی‌گذارد.

وی افزود: تمرکز ما روی توسعه استان است و وقتی برای پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها نداریم، البته اگر در جایی احساس کنیم بیان برخی مطالب به نوعی زحمات مجموعه افراد حال نه تنها کارکنان دولت، تشکل‌های بخش خصوصی، رسانه‌ها و غیره را زیر سوال می‌برد، حتما پاسخ خواهیم داد و اگر نیاز باشد شفاف‌سازی‌خواهیم کرد.

استاندار کردستان اضافه کرد: امروز خوشحالیم که مجموعه نظام و دولت نگاه ویژه‌ای به استان کردستان دارند، اینکه در بودجه امسال جایگاه استان 14 پله ارتقا پیدا کرد نشان از نگاه و توجه ویژه به استان است.

وی با اعلام اینکه مصوبات سفر کردستان نسبت به استان‌های همتراز قابل قیاس نیست، گفت: دولت واقعا نگاه و عنایت ویژه‌ای به کردستان دارد امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت به نفع احسن در مسیر توسعه استان بهره بگیریم.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: در مسیر توسعه استان سعی کرده‌ایم نگاه تک بعدی نداشته باشیم و تنها برای یک حوزه وقت و زمان نگذاریم در همین راستا براساس اولویت‌ها و نیاز استان جلو رفته‌ایم.

وی با بیان اینکه براساس اولویت‌ها برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و تمام توان خود را برای بهتر شدن شرایط در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بکار گرفته‌ایم، گفت: مجموعه کارکرد و کارنامه‌ای که وجود دارد نشان دهنده این است که تلاش شده و نگاه به توسعه کردستان همه جانبه است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434328

مهمترین اخبار ایران و جهان: