نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 16:01

ملی‌پوش فوتسال: جوانان در کنار باتجربه‌ها پیشرفت می‌کنند

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود و بازیکنان جوان در کنار با تجربه‌ها پیشرفت می‌کنند.

محمدحسین درخشانی، ملی‌پوش سمنانی تیم فوتسال گیتی‌پسند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: توانستیم ۲ برد خوب کسب کنیم، بازی اول در بیرون از خانه بود و تیم گهر سیرجان یکی تیم‌های خوب لیگ است و امسال می‌تواند جزو ۴، ۵ تیم بالای جدول باشد.

وی افزود: در هفته دوم نیز نخستین بازی خانگی را داشتیم که با نتیجه خوب ۵ بر صفر پشت سر گذاشتیم و گلی هم دریافت نکردیم که یکی از نکات مثبت بازی بود؛ شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود و بازیکنان جوان در کنار با تجربه‌ها پیشرفت می‌کنند.

درخشانی تصریح کرد: شرایط خودم نیز خوب است، تمرینات پیش‌فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و اتقاق‌های خوبی در حال رقم خوردن است؛ کشاورز هم مربی خوبی است و کار با او لذت‌بخش است.

بازیکن گیتی‌پسند با اشاره به اینکه امسال جوانان زیادی به تیم اضافه شدند، خاطرنشان کرد: بازیکنان بزرگی مانند اصغر حسن‌زاده، سپهر‌ محمدی، علیرضا وفایی، فرهاد توکلی و قاسم عروجی از تیم جدا شدند؛ گیتی‌پسند همیشه برای قهرمانی می‌جنگد اما با توجه به شرایط تیم نیاز به زمان دارد.

وی در رابطه با دیدار هفته سوم گفت: تیم پالایش بندرعباس تیم خوبی است و در بازی اول خود نیز نمایش درخشانی مقابل مس سونگون داشت و حتی‌ نیمه نخست را با برتری ۴ بر یک به رختکن رفت، ما محکوم به برد هستیم تا شرایط خوب خود را حفظ کنیم.

درخشانی در رابطه با آخرین شرایط تیم ملی بیان کرد: تیم ملی یک تورنمنت در برزیل در آخر شهریور ماه خواهد داشت، مهر ماه انتخابی جام ملت‌ها و فروردین ماه ۱۴۰۳ انتخابی جام‌‌جهانی را در پیش داریم؛ باید شرایطی فراهم شود تا بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

ملی‌پوش فوتسال در پاسخ به این سؤال که آیا اصفهان پتانسیل داشتن نمایندگان بیشتر در لیگ برتر را دارد یا خیر گفت: اگر‌ قرار است تیمی از اصفهان به لیگ برتر فوتسال اضافه شود، باید مانند باشگاه گیتی‌پسند هزینه کند؛ گیتی‌پسند در حال حاضر در همه رده‌‌ها تیم‌داری می‌کند و همه تیم‌‌ها نیز در سطح بالایی هستند و برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار است تیمی اضافه شود باید شرایط مشابه با گیتی‌پسند داشته باشد تا هم رقابت کند هم وضعیت خوبی را برای فوتسال‌دوستان اصفهانی فراهم کند.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442172

مهمترین اخبار ایران و جهان: