نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 12:52

محکومیت حادثه مرقد شاهچراغ توسط حوزه علمیه اهل سنت تایباد

طلاب و مدرسین حوزه علمیه اهل سنت مظهرالتوحید تایباد با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی مرقد شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، طلاب و مدرسین حوزه علمیه اهل سنت مظهرالتوحید تایباد با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی مرقد شاهچراغ(ع) در شیراز را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:

دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همواره در صدد ضربه زدن به اسلام و قرآن و مردم مسلمان می باشند. روزی مجوز قرآن سوزی را صادر می کنند و روزی دیگر افراد مزدور و جیره خوار خود را برای قتل عام مسلمانان و حمله به مردمی که برای انجام نماز و زیارت اهل بیت پیامبر(ص) آمده اند می فرستند تا بدین طریق بتوانند شکست های خود را در زمینه های مختلف جبران نمایند.

لذا ما جامعه مدرسین و طلاب حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد حمله به مرقد مطهر شاهچراغ و شهید و زخمی نمودن افراد بی گناه را محکوم کرده و اعلام می کنیم ملت همیشه سربلند ایران اسلامی در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره شاهد چنین حوادث تلخ و جانسوز بسیاری بوده اند و این حوادث نه تنها خللی در عزم و اراده ملت برای حفظ انقلاب اسلامی به وجود نیاورده است. بلکه عزم و اراده آنها در حفظ انقلاب اسلامی و ارزش های دینی بیشتر و محکم تر نموده و همچون سدی محکم در مقابل توطئه های دشمنان اسلام ایستاده اند.

در پایان ضمن تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه هولناک، از مسئولین نظام اسلامی می خواهیم تا تدابیر شدیدی در راستای امنیت مکان های دینی و مذهبی اتخاذ نمایند تا دوباره شاهد چنین حوادث تلخ و هولناکی نباشیم و پاسخ کوبنده ای به عوامل و حامیان آن ها بدهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1441728

مهمترین اخبار ایران و جهان: