نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 16:10

خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی روشنگرانه دارند

رشت- استاندار گیلان خبرنگاران را جهادگران عرصه فرهنگ دانست و گفت: آنها هوشمندانه و آگاهانه در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی روشنگرانه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی ظهر شنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت روز خبرنگار با گرامیداشت این روز و یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، خبرنگاران را جهادگران عرصه فرهنگ دانست که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی روشنگرانه می‌کنند، افزود: انتظار دارم تمام دستگاه‌ها و نهادهای استان، قدرشناسی، همراهی و حمایتی همه جانبه از این عزیزان انجام دهند.

استاندار گیلان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت و کشورمان تصریح کرد: ضمن آنکه در جبهه‌ای دیگر، درگیر جنگ نرم هستیم و مقابله با آن که دشمنان با ابزارهای رسانه‌ای برای تضعیف اعتماد مردم به خدمتگزاران خود به کار بسته اند؛ نیازمند راهبرد هوشمند رسانه‌ای است.

رسانه‌ها تبیین کننده راهبردهای دولت با نقدی خیرخواهانه باشند

عباسی اضافه کرد: به‌جهت مرجع بودن رسانه‌های فعال و معتبر در استان گیلان انتظار است از یکسو به عنوان تبیین کننده راهبردهای دولت با نقدی خیرخواهانه به ایفای نقش بپردازند و از سوی دیگر در قامت بازوی مشورتی مدیران عمل کنند.

وی بر هم افزایی بیشتر متولیان فرهنگی استان با رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و پیگیری اثربخش مطالبات بحق مردم تاکید کرد و رسانه‌ها از جمله اعضای خانه مطبوعات گیلان را مشاوران امین استاندار و جز جدایی ناپذیر در استان برشمرد و خواستار توسعه فعالیت‌های این عرصه با تقویت روابط عمومی‌ها و نیز نگاه عمیق مسئولان به و جایگاه و اهمیت رسانه‌ها شد.

استاندار گیلان در این جلسه پس از شنیدن موضوعات مطروحه از سوی اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان، دستورات لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزاری برنامه‌های بزرگداشت روز خبرنگار و رفع دغدغه‌های موجود را صادر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427172

مهمترین اخبار ایران و جهان: