نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 13:32

۴۵ نفر از فعالان امربه معرو ف و نهی از منکر کرمانشاه تجلیل شدند

در همایش بزرگ یاوران معروف از ۸۰ نفر فعال در حوزه شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان کرمانشاه تجلیل شد.

به  گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، همایش بزرگ یاوران معروف در کرمانشاه امروز با حضور خانواده معظم شهداء، شورا‌های امر به معروف ادارات، گروه‌های جهادی و تقدیر از ادارات برتر در تالار شهدای شهرداری (میدان غدیر) برگزار شد.

 آیت‌الله علماء، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه در این مراسم، از عاشورا به عنوان فصل روشنگری مسلمانان یاد کرد و اظهار کرد: حضرت سید الشهدا(ع) برای تمام ما حجت است زیرا حضرت برای احیای دین از همه وجودش مایه گذاشت.

وی با اشاره به برگزاری جلسات  محرم با عنوان امر به معروف یاد کرد و گفت: اولین کسی که امر به معروف و نهی از منکر کرد خداوند تبارک و تعالی است و خداوند حجت را بر ما تمام کرد؛ لذا همه ما باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم چون همه ما خلیفه خداوند هستیم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه افزود: اقتدار نظام اسلامی سبب می‌شود امر به معروف و نهی از منکر در مرکز یکی از قدرت‌های جهان اجرا شود.

وی  اظهار کرد: دین و سید الشهدا(ع) کار را برای ما تمام کرده است، لذا با همین اقتدار دین است که امامین انقلاب با قدرت به ابر قدرت ها  واستکبار نهیب می‌زنند.

آیت‌الله علما تصریح کرد: باید دانشگاه‌ها، مدارس و تمام دستگاه‌های ما مجری فریضه امر به معروف و نهی از منکر باشند.

گفتنی است، در این مراسم از ۴۵ نفر از عوامل فعال در حوزه شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات کل استان و ادارات شهرستان تجلیل شد، همچنین تققدیر ویژه‌ای از شهرداری کرمانشاه به عمل آمد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1397672

مهمترین اخبار ایران و جهان: