نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 13:49

واکنش آل‌هاشم به ضرب و شتم خانم محجبه: سکوت در مقابل این خشونت عریان قابل پذیرش نیست

امام جمعه تبریز نسبت به ضرب و شتم خانم محجبه در شیراز توسط یک مرد بدنبال تذکر به کشف چند خانم واکنش نشان داد و گفت: سکوت در مقابل این خشونت عریان علیه یک خانم محجبه در مقابل دخترش منجر به تشدید دو قطبی های اجتماعی می‌شود و آنهایی که نگران جامعه ایران هستند باید فارغ از تفاوت های ظاهری و سلیقه ای با خانم تذکر دهنده دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی( ره) این شهر با اشاره  به انتشار فیلم  ضرب و شتم یک بانوی محجبه در مقابل فرزند دخترش در باغ نارنجستان شیراز به دنبال تذکر به کشف حجاب چند خانم توسط یک مرد اظهار کرد: این فیلم تفسیر خاصی نمی‌خواهد، یک خانم به چند نفر بابت کشف حجاب تذکر داده و این واکنش را دریافت کرده است.

وی افزود: گذشته از ابعاد دینی موضوع سکوت در مقابل این خشونت عریان علیه یک خانم محجبه در مقابل دخترش منجر به تشدید دو قطبی‌های اجتماعی می‌شود و آنهایی که نگران جامعه ایران هستند باید فارغ از تفاوت‌های ظاهری و سلیقه‌ای با خانم تذکر دهنده دفاع کنند.

آل هاشم تصریح کرد: همه باید با صدای بلند از اقدام افرادی که چنین بی محابا یک خانم را ضرب و شتم می کنند اعلام انزجار کنند.

۴ راهبرد مهم برای انتخابات مجلس

خطیب جمعه تبریز همچنین به مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس از ۱۶ مرداد اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس از اهمیت ویژه‌ای  برخوردار است و چهار راهبرد امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت انشا الله  باید جلوه باشکوه‌تری داشته باشد.

وی افزود: یکی ازحسن و مزایای قانون جدید انتخابات مجلس با در نظر گرفتن مرحله پیش ثبت نام از 16 مرداد این است که فرصت کافی برای تحقیق و بررسی هیات‌های اجرایی و نظارت و رسیدگی به شکایات است که تا حدود زیادی می تواند به یک انتخابات سالم کمک کند.

آل‌هاشم ادامه داد: همچنین برای مردم انقلابی فرصت مناسبی است با تحقیق و رصد بیشتر اوضوع و رفتارهای داوطلبان برای انتخابات حداکثری و انتخاب هوشمندانه آماده شوند.

این خبر تکملیل می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425472

مهمترین اخبار ایران و جهان: