نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 00:13

واکنش معاون استاندار گلستان به اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس

پس از اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص تاخیر چندین ساعته پرواز گرگان به تهران و سرگردانی مسافران در فرودگاه گرگان، «سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به موضوع ورود کرده و دستور ویژه برای بررسی و حل مشکل را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پس از اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس در گرگان و انتشار خبر «سرگردانی مسافران پرواز گرگان به تهران در فرودگاه»، «سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به موضوع ورود کرده و دستور ویژه برای بررسی و حل مشکل را صادر کرد.

عدم اطلاع‌رسانی درست و به‌موقع باعث سرگردانی مسافرین محترم و تضییع حق و حقوق آن‌ها گردیده که باعث ایجاد نارضایتی فراوان و درگیری بین پرسنل شرکت کیش ایر با مسافرین گردید.

سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان در جهت جبران حق و حقوق مسافران دستور ویژه‌ای به «علی متانت» مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان برای بررسی موضوع و رعایت شان مسافران و برخورد با متخلفین صادر کرد.

با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد هزینه خسارت تاخیر مطابق با قوانین و مقررات به همه مسافرین پرداخت گردد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان ضمن عذرخواهی از همه مسافرین عزیز پرواز تهران - گرگان - تهران به دلیل تاخیر به وجود آمده و همچنین برخورد ناشایست خطوط هوایی کیش ایر، از همه هم‌استانی‌های عزیز درخواست کرد با گزارش دقیق و به موقع ما را در خدمت‌رسانی به همه مردم در دولت مردمی یاری نمایند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1407428

مهمترین اخبار ایران و جهان: