نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 09:33

کمک یک میلیارد و 341 میلیون ریالی خیر تهرانی برای آزادسازی زندانیان

فرد خیر و نیک اندیش تهرانی یک میلیارد و 341 میلیون ریال به منظور کمک به زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از ستاد مردمی دیه استان مرکزی،فرد خیر و نیک اندیش تهرانی  یک میلیارد و 341 میلیون ریال به منظور کمک به زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرد.

 

 خیر تهرانی به نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی در راستای کمک به آزادی بخشی از بدهی 9 نفر از محکومین جرایم غیرعمد در استان یک میلیارد و 341 میلیون تومان کمک کرد.

این خیر در سال گذشته نیز 7 میلیارد 200 میلیون ریال معادل به منظور کمک به آزادی مددجویان جرایم غیرعمد در استان پرداخت کرد.

 اجرای پویش نذر حسینی که در دهه اول ماه محرم به منظور آزادی تعدادی از مددجویان واجد شرایط، محکومین جرایم غیرعمد برگزار شد، با کمک خیرین نیکوکار و فهیم استان پنج نفر از زندانیان واجد شرایط آزاد و از بند رهایی یافتند.

 با اجرای این پویش 420 نفر از خیرین با کمک 40 میلیون تومانی زمینه آزادی این زندانیان را فراهم کردند.

هم اکنون 8 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد واجد شرایط در شهرستان‌های اراک، دلیجان، ساوه و محلات چشم انتظار رهایی از حبس و بازگشت به آغوش خانواده هستند.

جمع بدهی این مددجویان 2 میلیارد و 810 میلیون ریال است که از خیرین و نیکوکاران   درخواست می‌شود همچنان به مانند سنوات گذشته در این امر خیرخواهانه مشارکت و مساعدت لازم را داشته باشند.

 شماره کارت ستاد مردمی دیه استان مرکزی به شماره کارت ۸۲۰۷-٩٩٨۵-۹۹۱۸-۶٠٣٧ آماده دریافت نذورات مردمی برای آزادسازی زندانیان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1435172

مهمترین اخبار ایران و جهان: