نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 08:39

اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی آسفالت ریزی روستای داوی در ایلام

فرماندار شهرستان ایلام گفت: میزان کل پروژه آسفالت ریزی روستای داوی ۸۰۰۰ مترمربع و اعتبار آن بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال می باشد.

گعبدالصاحب نادری فرماندار شهرستان ایلام صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: هدف دولت سیزدهم محرومیت زدایی و رسیدگی ویژه به روستاها می‌باشد و با توجه به تأکید رئیس جمهور محترم و تأسی از سیاست های دولت مردمی، توجه ویژه به روستاها و محرومیت زدایی در روستاها در اولویت کار فرمانداری شهرستان می‌باشد.

 وی افزود: گام بلند در عدالت محوری، افزایش اعتبارات برای روستاها و همچنین حمایت‌ های اجتماعی از اهداف اصلی دولت سیزدهم به شمار می‌رود که در همین راستا با تمام توان سعی به تحقق رساندن هدف دولت مردمی هستیم.

فرماندار ایلام به جزئیات اجرای عملیات نهضت آسفالت ریزی و جدول گذاری در روستای داوی اشاره و یادآور شد: مراحل پایانی آسفالت معابر این روستا ازجمله؛ زیراساس، اساس و آسفالت در این روستا برای اولین بار در دستور کار قرار گرفته و کل معابر روستا به اتمام می رسد.

 نادری در پایان خاطرنشان کرد: میزان کل پروژه ۸۰۰۰ مترمربع و اعتبار آن بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال می باشد.    

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، روستای چشمه داوی از توابع بخش سیوان که در سرشماری سال ۹۵ جمعیتی بالغ بر ۱۳۹ نفر و ۳۷ خانوار برآورد شده می‌باشد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437572

مهمترین اخبار ایران و جهان: