نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 13:42

گلستان دومین استان حادثه خیر کشور است

گنبدکاووس- استاندار گلستان با اشاره به وقوع تصادفات متعدد در جاده های استان گفت: گلستان دومین استان حادثه خیر کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زنگانه صبح جمعه در مراسم آغاز عملیات تعریض جاده گنبدکاووس به اینچه برون اظهار کرد: با توجه به وقوع تصادفات متعدد در جاده‌های استان، گلستان دومین استان حادثه خیز کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با دستور وزیر راه و شهرسازی پروژه‌های عظیمی در استان در حال اجرا است، افزود: تعریض جاده گنبدکاووس به اینچه برون به طول ۶ کیلومتر یکی از این پروژه‌ها و نماد خدمت گذاری صادقانه دولت مردمی است.

استاندار گلستان گفت: از اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور تا کنون بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان به شهرستان گنبد کاووس تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: برای عملیات اجرایی پروژه تعریض جاده گنبدکاووس به اینچه برون حدفاصل شهرک صنعتی، ۴۵ میلیارد تومان اعتبار از منابع سازمان راهداری کشور پیش بینی شده است.

زنگانه اظهار کرد: تعریض و ایمن سازی ۶ کیلومتر ابتدایی جاده گنبدکاووس- اینچه‌برون به سبب اهمیت این جاده ترانزیتی و واقع شدن شهرک صنعتی با ۷۶ واحد تولیدی فعال و ۲ هزار شغل مستقیم و هشت هزار شغل غیر مستقیم اجرا می‌شود.

وی افزود: سالانه از این جاده افزون بر ۲ میلیون و ۳۰۰ تردد خودرویی انجام می‌شود که ۱۰ درصد آن وسایل نقلیه سنگین و ترانزیتی هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436772

مهمترین اخبار ایران و جهان: