نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 17:34

خدمات بسیج در رفع محرومیت‌ها توسعه خواهد یافت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج این توفیق را دارد که در راستای کمک به محرومین فعالیت می کند لذا خدمات بسیج در رفع محرومیت ها توسعه خواهد یافت چون بسیج خدمتگذار ملت ایران بوده و هست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (دوشنبه) در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و بسیج اظهار داشت: کار آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی از ۱۴ ماه پیش با انعقاد قرارداد با وزارت نیرو آغاز شد که ۱۱۰۰ روستا امروز توسط گروه‌های جهادی بسیج دارای آب شرب سالم شدند که با اتمام آبرسانی به این روستاها شش هزار و ۵۰۰ نفر می‌توانند از آب شرب سالم استفاده کنند.

سردار سلیمانی افزود: در این طرح چهار هزار کیلومتر خط انتقال و ۱۰۰ هزار مترمکعب مخزن آب احداث شده که این اقدامات توسط سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی صورت گرفته است؛ مجموع روستاهایی که دارای تنش آبی هستند بالغ بر ۱۰ هزار روستا می‌شود که از این تعداد آب رسانی به سه هزار و ۶۰۰ روستا با بسیج است لذا طبق برنامه تمام این روستاهای دارای تنش آبی را از آب سالم برخوردار خواهیم کرد.

سردار سلیمانی اضافه کرد: کار انتقال آب به این روستاها در مجموع ۵۱ درصد پیشرفت کار داشته است لذا برای ادامه این همکاری‌ها مقرر شد مجدد تفاهم‌نامه ای بین طرفین امضا شود.

وی ادامه داد: بسیج این توفیق را دارد که در راستای کمک به محرومین فعالیت می‌کند لذا خدمات بسیج در رفع محرومیت‌ها توسعه خواهد یافت چون بسیج خدمتگذار ملت ایران بوده و هست؛ البته انجام نهضت خدمات مومنانه که از دوران شیوع کرونا آغاز شد، همچنان ادامه دارد و در این رابطه از کمک خیرین نیز بهره خواهیم برد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1420272

مهمترین اخبار ایران و جهان: