نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 08:50

مشکل آب کشاورزی اراضی البرز احصا شد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای رفع معضل آبیاری اراضی کشاورزی خبر داد.

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: مطالبه ما از مسؤولین و دولتمردان و تیم اقتصادی جلوگیری از افزایش قیمت ها بوده و است .  

مصوبات مجلس در راستای تحول اقتصادی و ریل‌گذاری

این نماینده مجلس در ادامه افزود: مصوبات مجلس یازدهم در راستای تحول اقتصادی و ریل گذاری اقدامات بزرگ و تأثیرگذاری داشته است از جمله آنها می‌توان به صدور مجوزهای کسب و کار برای اشتغال‌زایی، قانون جهش تولید مسکن و قانون واردات خودرو، قانون جلوگیری از فرار مالیات و مالیات برای خانه های خالی اشاره کرد.

پیگیر حل مشکلات آب کشاورزی هستم

وی یادآورشد: مشکلات آب کشاورزان در شهرستان‌های غرب استان البرز به جد در دست بررسی است و در این زمینه تعیین تکلیف چاه‌های کشاورزی را در اولیت قرار دادیم.

 این مقام مسؤول اضافه کرد: بنده در نطق اخیرم در مجلس در حوزه کشاورزی تذکر جدی به شخص رئیس جمهور داده‌ام و به جد پیگیر موضوع هستم .

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: از اقدامات به ثمر رسیده در مجلس، افزایش ۶۲ درصدی اعتبارات بودجه برای استان البرز بوده است.

تجهیز و نوسازی سیستم آبرسانی روستاها، از امور در دست اقدام

وی در ادامه افزود: اصلاح هندسی جاده هشتگرد به کرج، فاضلاب شهر جدیدمهستان ، کلنگ زنی بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد ، پیگیری دستگاه MRI برای شهرستان و پیگیری تجهیز و نوسازی سیستم آبرسانی روستاها را از دیگر امور در دست پیگیری در شهرستان های غرب استان البرز بوده است.

حدادی در پایان در خصوص پیگیری‌های راه‌های روستایی افزود: جاده تهراندشت و سهلیه با توجه به مطالبه و پیگیری‌های مردم شریف با تخصیص بودجه سطح ملی به صورت جدی پیگیری تا جهت رفاه مردم عزیز صورت گیرد ‌.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1420928

مهمترین اخبار ایران و جهان: