نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 17:09

پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان صدقه توسط اهالی اردبیل

اردبیل - رئیس اداره امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل گفت: اهالی اردبیل طی ۴ ماهه گذشته سال‌جاری بیش از ۲ میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی نوری بعدازظهر دوشنبه در نشست با مسئولین کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به وضعیت مطلوب اردبیل در پرداخت صدقه نسبت به استان‌های دیگر اظهار کرد: اهالی اردبیل طی ۴ ماهه گذشته سال‌جاری بیش از ۲ میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حوزه اشتراک پذیری الکترونیکی، امسال رویکرد جذب و جلب مشترکان جدید را با جدیت و قوت پیگیر هستیم، گفت: تاکنون یک هزار و ۲۲۰ اشتراک الکترونیکی را نیز در حوزه پرداخت صدقه پذیرفته‌ایم تا به صورت غیرحضوری پرداخت صدقات از طریق سیستم‌های هوشمند و آنلاین انجام شود.

رئیس اداره امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل بیان کرد: تلاش بر این است تا با همراهی آحاد مردم و در قالب پرداختی صدقات به صورت هوشمند و آنلاین و اغلب به صورت غیرحضوری، صندوق‌های صدقات را نیز سازماندهی کرده و زمینه جمع‌آوری صدقات را در کوتاه‌ترین فاصله زمانی فراهم کنیم.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: برای رونق بخشی به امر پرداخت صدقه به عنوان امر ارزشمند مستحبی، اقدامات خوب و تبلیغی مناسب در سطح شهر و از طریق رسانه‌ها انجام شده تا بتوانیم مردم استان را به پرداخت صدقه ترغیب و تشویق کنیم.

وی وجود ۱۰۴ هزار صندوق صدقات را در سطح استان اردبیل یادآور شد و گفت: از این تعداد ۹۷ هزار و ۳۲۲ صندوق کوچک و خانگی و ۲ هزار و ۶۰ صندوق متوسط در بین خانوارهای استان و صاحبان صنوف توزیع شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1420228

مهمترین اخبار ایران و جهان: