نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 20:44

استفاده از ظرفیت مردمی رای مقابله و پیشگیری از اعتیاد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه مردمی سازی در اولویت کاری دولت برای مبارزه با مواد مخدر است گفت: برای پیشگیری و مقابله با این بلای خانمان سوز جلب مشارکت عمومی ضروروی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات فراجا در زمینه مقابله با مواد مخدر، یاد و خاطره شهدای اخیر مباررزه با مواد مخدر را گرامی داشت و افزود: باید ریسک سوداگری و قاچاق مواد مخدر بالا برود و برخورد جدی با عرضه کنندگان موادمخدر ، در نهایت منجر به کاهش برخی جرائم و آسیبهای اجتماعی در جامعه خواهد شد.

وی همچنین به لزوم اجرای اقدامات جدی پیشگیرانه تاکید کرد و ادامه داد: موضوع پیشگیری یک امر فرهنگی است و لازم است دستگاه های متولی در این حوزه بیش از پیش اهتمام نمایند.

رفیعی با بیان اینکه اولین مسئله جدی اجتماعی ما مواد مخدر هست گفت: برنامه های مستمر و جدی در همه ابعاد در سطح استان درحال پیگیری است و برای اثربخشی بیشتر اقدامات، باید همزمان همه روش ها و ابزارهای پیشگیرانه و مقابله ای با قوت ادامه یابد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر یکی از اولویت ها است، گفت: در این زمینه هدف‌گذاری خوبی انجام و اقدامات موثری صورت پذیرفته و ادامه کار با جدیت در دستور است.

وی همچنین بر لزوم رفع چالش های پیش روی مراکز فعال ترک اعتیاد و تسهیل گری دستگاههای متولی در این زمینه و حمایت از توسعه مراکز موفق تاکید کرد.

استانداری زنجان , استانداری زنجان ,

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1423828

مهمترین اخبار ایران و جهان: